Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjahylly saa koko kämpän näyttämään sotkuiselta. Mikä neuvoksi?

Vierailija
04.01.2016 |

Joku mainitsi tavaranvähentämisketjussa, että kirjahyllyllä on tällainen vaikutus, ja niinhän se tosiaan on.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kirjahylly ole sotkuisen näköinen, jos siinä on tosiaan kirjoja. Mutta jos siinä on kaikkea muuta, niin silloin se on kauhistus.

Vierailija
2/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestele ne tavarat nätimmin sinne hyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyllyiltä reilusti tavaraa pois, jätä "ilmaa". Jätä esille vain kauneimmat yksilöt, jotka sopii asuntosi muihin väreihin. Jos itse kirjahylly on ongelmallinen niin... hävitä se :p

Vierailija
4/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla siellä on, kirjoja vai jotain Kanarian matkamuistoja ja viinapulloja? Mulla on hyllyssä 980 kirjaa, mutta ei se näytä sotkuiselta, kun ovat sotilaallisissa riveissään (eikä hyllyillä ole mitään muuta).

Vierailija
5/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kirjahylly on kodin sielu <3 saa olla sotkuinenkin.

Vierailija
6/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miten niin? Järjestelmällinen ja hyvin varustettu kirjahylly on kaunis kuin mikä!

Vierailija
7/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin kokonaan pois kirjahyllyn kun tein kesällä KonMari-siivouskirjan raivauksen. Heitin menemään myös suurimman osan kirjoista joita siellä oli. Nyt mulla on vain pieni ovellinen lokerikko, jonka 4 laatikossa on kaikki kirjat joita omistan. Uudet kirjat pyrin ostamaan aina sähköisessä muodossa iPadiin.

Vierailija
8/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko siihen hyllyyn ovet? Tulisi heti siistimpi ilme.

Vierailija
9/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin kirjahylly työhuoneeseen, ja olohuone oli aivan ihana, avara. Nyt kun on toinen lapsi, ja työhuoneesta tulee esikoisen huone, niin yksinkertaisesti laitoimme suuren osan kirjoista kierrätykseen ja lasten kirjat heidän omiin hyllyihinsä huoneisiinsa ja ostimme matalamman kirjahyllyn joka sopii olohuoneen ja keittiön välillä olevan seinäkkeen viereen. Se on todella huomaamaton ja siisti! Meillä myös molemmilla Kindlet, eli kaikkien kirjojen ei tarvitse olla fyysisinä kopioina.

Vierailija
10/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kirjahylly ole sotkuisen näköinen, jos siinä on tosiaan kirjoja. Mutta jos siinä on kaikkea muuta, niin silloin se on kauhistus.

Mulla on kirjoja, elokuvia, pelejä ja sarjakuvia kirjahyllyssä, jokaiselle on oma hyllynsä eikä näytä kauhistukselta. :)

Eri asia tietysti jos pitää kauhistuttavan sitä, että aikuinen nainen kehtaa lukea sarjakuvia ja pelata videopelejä niin sittenhän se on aika kauhistuksen tyyssija, myönnän.

Vierailija
11/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asuntoni kaikki seinät on kirjahyllyjen peitossa. Mutta ei ne ole mitenkään sotkuisia, kirjat on hyvässä järjestyksessä ja pölyttömiä. Jos omat kirjasi ovat sikin sokin, siivoa se hylly, niin ei enää ole sotkua.

Vierailija
12/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miten niin? Järjestelmällinen ja hyvin varustettu kirjahylly on kaunis kuin mikä!

Jatkoa: Henk koht en edes pidä sitä pientä epäjärjestelmällisyyttä pahana (päin vastoin) mutta jos lähtöajatus on että kirjahyllyn olemassaolo tekee sotkuisen näköistä niin sellainen hyvin järjestelty yksilö on varmaan parempi. 

Vierailija
13/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitin kokonaan pois kirjahyllyn kun tein kesällä KonMari-siivouskirjan raivauksen. Heitin menemään myös suurimman osan kirjoista joita siellä oli. Nyt mulla on vain pieni ovellinen lokerikko, jonka 4 laatikossa on kaikki kirjat joita omistan. Uudet kirjat pyrin ostamaan aina sähköisessä muodossa iPadiin.

Juu sivistymätön tekee juuri noin.

Vierailija
14/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs vastaaja tarvitsee ehdottomasti 20 kirjaa lisää! :)

Vierailija
15/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kirjahyllyä enää. Muutamat säilytettävät kirjat ovat ovellisessa kaapissa. Muut olen myynyt. Uusia osta harvoin ja pyrin ostamaan käytettynä, myyn lukemisen jälkeen pois, lainaan myös kirjastosta.

Olohuone on "raikastunut" menetettyään kirjahyllyn.

Vierailija
16/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A järjestele kirjat (mulla on ollut mm. värijärjestys) b osta ikean laatikoita laita niihin c myy kirjat (ei sivistystä mitata roinassa, voit käydä kirjastossa) d laita hylly huomaamattomampaan paikkaan. Muuta vielä?

Vierailija
17/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kirjoja, elokuvia, pelejä ja sarjakuvia kirjahyllyssä, jokaiselle on oma hyllynsä eikä näytä kauhistukselta. :)

Eri asia tietysti jos pitää kauhistuttavan sitä, että aikuinen nainen kehtaa lukea sarjakuvia ja pelata videopelejä niin sittenhän se on aika kauhistuksen tyyssija, myönnän.

Anteeksi kirjoitin vähän huonosti ;) Tarkoitin kaikella muulla  krääsällä koriste-esineitä , jota usein kirjahyllyissä näkee, joskus ilman yhtäkään kirjaa.

Vierailija
18/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A järjestele kirjat (mulla on ollut mm. värijärjestys) b osta ikean laatikoita laita niihin c myy kirjat (ei sivistystä mitata roinassa, voit käydä kirjastossa) d laita hylly huomaamattomampaan paikkaan. Muuta vielä?

Vierailija
19/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kirjahyllyt ns. työhuoneessa, jossa on myös ict-keskuksemme. Olohuoneen seinät on varattu tauluille. Ja niissä kirjahyllyissä on kirjoja, ei sukulaisten hääkuvia eikä muovista Eiffel-tornia ja Big Beniä.

Vierailija
20/40 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei muuten pelitä tekniikka, t tuplakommentoinut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme