Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin ei vaan parisuhteet onnistu?

Vierailija
04.01.2016 |

Jos 3-4 avioliittoa takana ja muut suhteet lisäksi, niin eikö olisi paikallaan elää jo yksin jonkin aikaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen voi tehdä ihan miten haluaa, eikä se muille kuulu. Ei ole mitenkään laitonta olla vaikka 10 avioliitossa elämänsä aikana.

Itsekin olen niitä joilla ei parisuhteet koskaan onnistuneet, mutta mun tapauksessa totesin että se johtuu siitä että olen niin erakko ihminen että minä en vaan sovi niin kiinteisiin ihmissuhteisiin, ne ahdistaa. Mutta ei minusta mitään vikaa ole sellaisessakaan joka kaipaa suhdetta kovin ja toiveikkaasti yrittää montakin kertaa. Miksi edes täytyisi pitää ihanteena muinaista yhden loppuelämän suhteen ihannetta - minusta monta avioliittoa elämän aikana on ihan yhtä ok kuin yksikin?

Vierailija
2/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset katselee kauemmin ja toiset lähtee vetää heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ahneus on estänyt omien suhteiden toimivuuden.

Vierailija
4/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, etkö ole osannut pitää puoliasi?

Vierailija
5/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei jaksa antaa anteeksi kaiken aikaa, sitähän se pitkä suhde vaatii.Anteeksiantamista ja nöyrtymistä.Niellään kaikenlaista paskaa.

Vierailija
6/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, etkö ole osannut pitää puoliasi?

Osasin. Sehän siinä nimenomaan ongelma olikin.

Vierailija
7/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä naimisiin ennen kuin tuntee toisen? Eikä seurustelu riitä? Kyllä miettisin kaksi kertaa suhdetta mieheen, jolla kaksikin avioliittoa mennyt pieleen.

Vierailija
8/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei jaksa antaa anteeksi kaiken aikaa, sitähän se pitkä suhde vaatii.Anteeksiantamista ja nöyrtymistä.Niellään kaikenlaista paskaa.

No mitäs nytten tehdään, kun 11 onnellista vuotta takana avioliitossa, eikä ole tarvinnut "niellä paskaa". Valitsin rehellisen, luotettavan, uskollisen, sydämellisen ja tasa-arvoisen, kypsän , perhekeskeisen miehen. Minulla on ihan huippumies, vaikka ei ole mikään Mr Finland, niin on siisti, puhdas, itsestään huoltapitävä. Hoitaa kodin ja lapset siinä kuin minäkin, hoitaa työnsä tunnontarkasti, ja rakastaa aidosti minua. Tottakai välillä väsyneenä tulee pikkuriitaa, mutta pystytään puhumaan vaikeistakin asioista. Ainoa miinus mun miehessä on, että se polttaa, käyttää n parikertaa vuodessa liikaa alkoholia, ja että sillä on täysin eri irtokarkkimaku kuin minulla, muuta negatiivista en keksi kun mieheni on minulle häydellinen kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi