Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholiton elämä lisää liikunnan tarvetta?

Vierailija
04.01.2016 |

Alkoholi ei ole ollut minulle koskaan ongelma, mutta lopetin sen käytön puoli vuotta sitten järkyttävien krapuloiden vuoksi. Tämän jälkeen olen ollut huomaavinani, että pinnani kiristyisi helpommin, jos minulla on liikunnassa taukoja. Alkoholittomassa elämässä säännöllinen liikunta on siis muodostumassa tärkeämmäksi osaksi, koska alkoholin kautta rentoutuminen on jäänyt. Tunnistaako joku samaa? Tilanne on minusta erikoinen, koska alkoholin käyttö oli kuitenkin ennen kohtuullista, ehkä noin neljästi vuodessa humaltumiseen asti. Tissuttelua en ole harrastanut ikinä. Kyse ei ole myöskään siis tekemisen puutteesta, kyse on vain hermoistani :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama asia on näkyvissä monilla, jotka lopettavan tupakan polton tai karkkien syömisen. Joidenkin ihmisten aivot vaativat tutkimusten mukaan ns. oheistoimintaa. Ehkä liikunta on sinulle alkoholin korvike vaikka sen kulutus maltillista olisi ollutkin.

Vierailija
2/2 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kutinsa! :D dokaamiseen ja krapulaanhan menee kamalasti energiaa keholta. Mulla on krapulan jälkeen olo "huh, selvisinpä siitä koitoksesta ja olen taas uusi ihminen". Selvänä energiaa kertyy ja se pitää purkaa johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä