Erin on huijari?
Oletteko miettineet Erinin lauluja?
1) Hän on naimisissa ja silti laulaa: " Ei mennä naimisiin, ei nyt ei koskaan, eikö niin? "
2) " Olin vanha nainen hunningolla " - Hän on kolmekymppinen ja laulaa vielä menneessä aikamuodossa että VANHA NAINEN olisi ollut jo kauan aikaa
Sain Erinistä ihan eri kuvan Vain elämää -ohjelmassa. Nylon beatin aikaan hän lauloi todentuntuisia kappaleita.
Kommentit (18)
Wau. Sun ongelmasi ovat niin paljon merkityksellisempiä ja syvällisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää! Luuletko, että jokaikinen biisi perustuu vain hänen omaan elämäänsä ja omiin kokemuksiinsa? Fiktiota. Tarinankerrontaa. Ei pidä ottaa kirjaimellisesti, vai oletatko kaikkien fiktiota kirjoittavien kirjailijoidenkin teokset tositarinoiksi omasta elämästä?
Pipo kireä? Pehmolelu patterin takana? Keinuhevonenkin naulauttu lattiaan kiinni?
Sen kohderyhmä on norsunvittunaamaiset keski-ikäiset tädit.
Ne maksaa sen palkan.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.
Erin on erinlainen. Ei kai aina ole pakko laulaa omasta elämästä. Saa käyttä sanoituksissa mielikuvitusta. Tuskin kukaan tyttö edes pystyy frontsideollieta tekemään ja jos, niin tuskin oli Robin näkemässä. Ei Robin silti huijaa, vaan on Batmanin apuri.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää! Luuletko, että jokaikinen biisi perustuu vain hänen omaan elämäänsä ja omiin kokemuksiinsa? Fiktiota. Tarinankerrontaa. Ei pidä ottaa kirjaimellisesti, vai oletatko kaikkien fiktiota kirjoittavien kirjailijoidenkin teokset tositarinoiksi omasta elämästä?
Otit tosissaan aloituksen?
Just tällaisten kirjoittajien takia av tuntuu välillä niin tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tämä kommenttisi on fiktiota, niin oikeasti olet samaa mieltä kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
j
Pipo kireä? Pehmolelu patterin takana? Keinuhevonenkin naulauttu lattiaan kiinni?
Ideoinnistasi saisi surumielisen lastenlaulun elämän epäreiluudesta, kiitos ideasta. ;)
Frederik on noin 70v ja laulaa, että "oon kolmekymppinen". Vähän isot luulot äijällä itsestään tai paha dementia?
Katri-Helena laulaa, että "katson sineen taivaan" - taivas on pilvessä, ihan harmaa. Mikä ihme valehtelija tuokin nainen.
Virve Rosti hoilottaa, että "jepariksi vain isä paikan sai Chicagoon". Sen isä ei ole poliisi eikä Virve ole asunut USA:ssa.
Näitähän on vaikka miten. Anssi Kelakin luulee olevansa Petri Ruusunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tämä kommenttisi on fiktiota, niin oikeasti olet samaa mieltä kuin ap?
Siinäpä sulle kiperä pulma mietittäväksi. Oliko se tosissaan vai oliko se fiktiota. Jännityksesi maksimoidakseni en paljasta.
Erin tekee sanoituksensa itse eli se tarkoittaa että laulaa OMASTA ELÄMÄSTÄÄN. Ehkä nuo sitten selittyvät sillä, että kokee/koki itsensä vanhaksi ja ei ennen halunnut naimisiin, mutta muutti mielensä.
Robin ei kirjoita itse kappaleitaan, mistä johtuen kappaleissa on epärealistisuuksia eli esimerkiksi tyttö tekee frontside ollien. Sanni kirjoittaa kappaleensa itse, joten siksi ne ovat tyhjänpäiväisiä panolauluja.
-AP
Jenni Vartiainen laulaa "Muistan kirkkauden" biisissä mm:
"Muistan kuinka mä tähdestä saavuin kerran
joukkoon muinaisten lapsien kiertoon terran
muistan menneet elämät tarkoin
ja jonot tuonelan porteilla
muistan kirkkauden" -> vaikka Jenni ei ole tietääkseni astronautti eikä voi siis saapua tähdestä Terraan.
"Mä oon seppänä syntynyt ja luonut monta
tehnyt paljon anteeksiantamatonta
mä olen ollut nunna ja don juan
kerjäläinen ja kenraali armeijan
muistan kirkkauden" -> Ei ole Jenni seppänä syntynyt vaan lelukauppiaan tytär. Ei tod.ole nunna eikä voi olla Don Juan koska ei ole mies. Eikä voi olla kerjäläinen koska tienasi viime vuonna melkein 250 000e. Kenraalista puhumattakaan.
Valehtelija se on Jenskukin.
Muinoin Irwin lauloi, että "en kerro kuinka jouduin naimisiin.... tai vaimon tuomiin pieniin kaksosiin..."
Sillä mitään kaksosia ollut!
Vierailija kirjoitti:
Erin tekee sanoituksensa itse eli se tarkoittaa että laulaa OMASTA ELÄMÄSTÄÄN. Ehkä nuo sitten selittyvät sillä, että kokee/koki itsensä vanhaksi ja ei ennen halunnut naimisiin, mutta muutti mielensä.
Tämäkin olisi miesvaltaisella palstalla ollut täysin selvä trolli, mutta yllätys yllätys, mamma ajatteleekin oikeasti tällä tavalla.
Sata salamaa iskee tulta, ei muuten iske ja Katri-Helunalle tiedoksi, et voi saada sitä tähtitaivasta. Terveisin fyysikko.
Ei tarvii tehdä niitä biisejä omasta elämästä, vaan saada niihin omakohtaista tunnetta. Eri asioiasta, fakta ei ole fiktiota eikä fiktio faktaa.
Mutta joo, minä olen vanhempi nainen, joka voisi laulaa vanha nainen hunningolla-tyyppistä biisiä. Mutta en kyllä yhtään usko siihen. Minusta se on naiivi ja lapsellinen sanoitus aiheesta, pikkutytön kuvitelma. En ostanut sitä mukarohkeaa tarinaa.
Se Erin onkin vanha nainen ja on ollut jo vuosia. Se on se 25 kun naisilla ei enää sokeri suussa sula, paitsi ihan erityistapauksissa.