Miksi Joensuun katupartion nimi on Soldiers of Odin?
Luulevatko he olevansa jotain viikinkejä vai? Miksei Soldiers of Kullervo tai jotain siihen suuntaan. Ei ole nyt yhtään isänmaallista touhua.
Kommentit (183)
Iha hauska kyllä:
suomalaisuuttaan vannovat ristivät katupartionsa englanniksi ja vielä vieraan maan jumalan nimellä.
Sama jos ois: vi är Zeus bröder!
Kohta istuu nämäkin jengit linnassa.
Joo Kullervosta ei oikein saa esikuvaa. Tappoi syyllisiä ja syyttömiä, sekaantui sisareensa ja tappoi lopulta itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ryhmän säännöissä on teroitettu, että "ketään ei hakata huvin vuoksi".
Jännä, että se pitää ihan erikseen kertoa.
Samoin on, että jos suomalainen on pulassa niin autetaan.
Ilmeisesti, jos suomalainen hakkaa aasialaistaustaista vaimoaan keskellä katua, se on näitten mielestä ihan ookoo??
Siksi on mainittu koska ymmärtämättömille tulee ekana juuri mieleen mahdolliset skiniporukat joissa hakattiin mennen tullen ketä vaan ja ihan huvin vuoksi.
Ymmärtämättömille? Eikös nuo ole niitä ymmärtämättömiä...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ryhmän säännöissä on teroitettu, että "ketään ei hakata huvin vuoksi".
Jännä, että se pitää ihan erikseen kertoa.
Samoin on, että jos suomalainen on pulassa niin autetaan.
Ilmeisesti, jos suomalainen hakkaa aasialaistaustaista vaimoaan keskellä katua, se on näitten mielestä ihan ookoo??
Vähän kai koittavat tehdä eroa muihin skinhead-porukoihin, joissa saat hakata kenet vaan huvin vuoksi, siksi että sillä on pitkät hiukset, siksi että se on punkkari, siksi että sillä on puku päällä, siksi että se on lukenut kirjaa metrossa... yms.
Eipä sillä, itse kohtelen näitäkin idiootteja kyllä ihan samalla tavalla ja yhtä halveksuen kuin mitä tahansa muutakin skinariporukkaa. Ei haittaa enää yhtään, mut on jo mun asuinseudulla leimattu aikoja sitten rotupetturiks kun menin väliin kun tämmönen isäm maam puollustaja joukko yritti repiä huivin pois päältä ja vähintään pahoinpidellä nuoren somalitytön.
kertokaapa lisää tästä Joensuun ääliöporukasta! inhottavaa tietää, että omassa kotikaupungissa on tuollaista porukkaa. en todellakaan halua paluuta 90-luvun skiniaikakaudelle, olen saanut liian hurjia ensikäden tietoja niistä ajoista. kunpa nämä torvelot saisi jotenkin innostettua laittamaan aikansa ja energiansa johonkin hyödylliseen tuollaisen säälittävän pikkuskineilyn sijasta...
Odin on paljon tunnetumpi hahmo kuin vaikka Ukko ylijumala. Myös nimen englanninkielisyys on paikallaan, koska tarkoituksena lienee tehdä kaikille selväksi, että millainen järjestö on kyseessä. Tämä antimamutoiminta on nykyään aika kansainvälistä, niin siinä mielessä nimi on onnistunut. Toki varsinkin Ruotsissa varmaan vähän naureskellaan, että mitä Odinin sotilaita nämä mongolit muka ovat.
Vierailija kirjoitti:
kertokaapa lisää tästä Joensuun ääliöporukasta! inhottavaa tietää, että omassa kotikaupungissa on tuollaista porukkaa. en todellakaan halua paluuta 90-luvun skiniaikakaudelle, olen saanut liian hurjia ensikäden tietoja niistä ajoista. kunpa nämä torvelot saisi jotenkin innostettua laittamaan aikansa ja energiansa johonkin hyödylliseen tuollaisen säälittävän pikkuskineilyn sijasta...
http://yle.fi/uutiset/valkoisen_suomen_puolesta_taisteleva_jarjesto_alo…
Miksi nimi on englanniksi? Miksei Odins Krigare tms. Onko joteskin hienompaa kun on oikein enkuksi? Mitä tuollainen englannin kielinen nimi Odiniin liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Oma mytologia on niin rauhanomaista, että pitää ottaa nimi sotaisesta germaanimytologiasta.
Suomalaiset sankarit (esim. Väinämöinen)pärjäsivät hengen asein.
Älä nyt. Eikö muka ois aika pelottavaa, jos uhkaisivat laulaa suohon kaikki, joista eivät tykkää.
Sekalainen äijäkööri mörisemässä finlandiaa nuotinvierestä saisi kenet tahansa lähtemään suosiolla maasta.
Jos saavat yhdenkin raiskauksen estettyä niin silloin ovat hienoja tyyppejä ihan nimestä riippumatta. Irvailkaa te vaan täällä jos saatte sillä itsellenne paremman mielen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimi on englanniksi? Miksei Odins Krigare tms. Onko joteskin hienompaa kun on oikein enkuksi? Mitä tuollainen englannin kielinen nimi Odiniin liittyy?
Eiväthän nuo wt-naperot osaa kuin hädin tuskin pleikkari-englantia. Ja suomihan ei ole tarpeeksi hienon kuuloista näille muka-suomalaisille.
Nimi on suomeksi: Ehkä odin, ehkä en.
Finlandiaa ei ole tarkoitettu laulettavaksi. Siis Sibelius ei tarkoittanut. Isämmaallisena minä en sitä laula.
t: Kusipää elämämkoulusta. Joensuu rules <3
Tuppukylien juttuja mutta hölmömpää nimeä ei voisi keksiä
Eivät saa aikaan muuta kun harmia
Koska kyseessä on roskasakki, joka ei edes arvosta omaa kieltään.
Vierailija kirjoitti:
Finlandiaa ei ole tarkoitettu laulettavaksi. Siis Sibelius ei tarkoittanut. Isämmaallisena minä en sitä laula.
t: Kusipää elämämkoulusta. Joensuu rules <3
Sibelius sovitti itse Finlandia-hymnin mieskuorolle, sekä Wäinö Solan sanoitukseen 1937 että Koskenniemen sanoitukseen 1940, ja vielä sekakuorosovituksen 1948. Tuota ei varmaan elämänkoulussa opeteta?
Ja miksi nimi on englanniksi?