Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-kirppiksen ostaja sanoi maksavansa eilen tai tänään, nyt ei ole ilmoittanut mitään onko maksanut vai ei

Vierailija
03.01.2016 |

joten en minäkään postita tuotetta. Yleensä ilmoitan itse ostajana aina kun olen maksanut ja mistä pankistakin että myyjä saa tarkistella ja lähettää sitten. Yleensä kyllä lähettävät jo tässä vaiheessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, voin nukkua yöni rauhassa tämän tiedon valossa

Vierailija
2/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään lähettäisi tietenkään. Käy vaikka viim. ylihuomenna tarkastamassa näkyykö, jos ei niin sitten voisin kysyä että joko laittanut. Jos menee pelleilyksi niin myisin eteenpäin. On muuten kohteliasta ilmoittaa että on käynyt maksamassa, mutta kaikki ei varmaan toimi näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sen sanomisiin luota? Käyt katsomassa pankkitilillä onko rahaa tullut vai ei.

Vierailija
4/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kai sen sanomisiin luota? Käyt katsomassa pankkitilillä onko rahaa tullut vai ei.

Yleensä oon kyllä luottanut :) Kun en jaksa hypätä pankin sivuilla jatkuvasti kattomassa onko rahaa tullut. Ei se siitä yleensä ottaen oo edes kiinni, hyvä kun pääsen tavarasta eroon, mut postituskulut nyt ainakin menis "omasta pussista" vaikka tavara mulle arvoton.

Vierailija
5/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa.

Minä olin myymässä yhtä kirjaa (loppuunmyyty painos, 2. painos on vain e-kirjana), ostaja oli sitä niiiiiin ostamassa ja sanoi lähettävänsä rahat, laittoi osoitteensa ja kaikki. Mailasin odottavani rahojen saapumista ja laittavani kirjan matkaan heti kun rahat on tilillä. Tämän jälkeen ostajasta ei kuulunut enää yhtään mitään. Eikä ole ensimmäinen kerta kun näin käy.

Vierailija
6/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata luottaa.

Minä olin myymässä yhtä kirjaa (loppuunmyyty painos, 2. painos on vain e-kirjana), ostaja oli sitä niiiiiin ostamassa ja sanoi lähettävänsä rahat, laittoi osoitteensa ja kaikki. Mailasin odottavani rahojen saapumista ja laittavani kirjan matkaan heti kun rahat on tilillä. Tämän jälkeen ostajasta ei kuulunut enää yhtään mitään. Eikä ole ensimmäinen kerta kun näin käy.

Kirjoja minäkin olen ostanut ja myynyt ja nytkin kyseessä...

Vierailija
7/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään lähetä mitään, ennenkuin raha näkyy tililläsi. Se on niin helppoa vaan sanoa maksaneensa ja toiset jopa vaivautuu tekemään feikkikuitin siitä maksusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän