Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TIISTAITA SYYSKEIJUT***

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se pikkuinen sydän pompotti :) Laskettua aikaakin sit siirrettiin,se olis elokuun lopus,mut aion täällä kummiski pysyä,kun edellisetkin menneet reilusti aina yliaikaisiksi,joten syyskeijuhan sieltä sit aikanaan kummiski tulee. Toivottavasti,isolla T:llä.

H&" Jesse" rv12+

Vierailija
22/26 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jo kahdet mammahousut internetistä ja nyt kovasti odotan niitä! Omat housut ovat jääneet jo pieniksi ja torstaina tapaan vanhoja työkavereita, jolloin olisi kyllä kiva olla housut jalassa... Omat housut olisivat kyllä jääneet varmasti pieniksi ilmankin raskautta, olenkin täällä jo kirjoitellut, että laihdutin kovasti viime syksynä ja kaivoin kaikki parin vuoden takaiset pieneksi jääneet housut esille ja ne isokokoiset käytin sitten maalaushommissa loppuun tai tuhrin ne maalilla. Eli nyt on kaappi täynnä housuja, jotka eivät mahdu päälle... Mutta kyllä tuo masu on selvästikin muutenkin kasvanut jo..! Ainakin kun oikein tarkasti katsoo.

Tuhruilua on yhä ja se saa minut aivan sekaisin. Olen ottanut nyt tosi iisisti ja kohta menee hermot, kun tekemistä olisi niin kovasti, mutta en vain uskalla touhuta. En yksinkertaisesti tiedä kuinka varovaisesti on oltava kun lääkäri sanoi, että on otettava varovaisesti ja maattava paljon. En voisi sitä antaa itselleni anteeksi jos nyt imuroimaan ja siivoamaan alkaisin ja sitten jotain sattuisi. Mutta toisaalta jos se niin helpolla sieltä pois tulee, niin sitten ei varmaan ollut sinne jäämässä muutenkaan. Onneksi mies imuroi viikonloppuna ja minä sitten ehkä varovasti käyn huomenna imurilla asunnon pikaisesti läpi, mutten muuten sitten siivoa. Eilen tein pienen kävelylenkin ja sen jälkeen tuli taas tuhrua... Nyt en sitten tiedä mitä uskaltaa tehdä. Tänään kävin kaupassa ja sama juttu. Mutta nukkuessa ei ole mitään eikä muutenkaan jos lepään ja makoilen.

Onko täällä vielä tuhrijoita tai jollakin kunnon vuotoa? Siitä oli muutama viikko sitten puhe, mutta taisi aika monella olla vain alkuraskaudessa sitä. Mullahan se alkoi vasta viikko sitten.

Seuraavaa ultraa (22.2) odotan ihan täysillä.

Seirana rv10 +4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etelä-saksasta, meiltä menee reilu 1h autolla salzburgiin ja reilu 1h müncheniin. Olen kanssa asustellut itävallassa, lähellä bregenziä.

Seirana

Vierailija
24/26 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti vasta tänään alkanut nauttimaan raskaudestani. Vaikka on huono olo ja väsy, niin ajatuskin asukista saa suun hymyn.

Anteeksi tälläinen itsekeskeinen pohdinta, mutta oli se niin uskomanta kuulla ne sydänäänet.

Missäs meidän Pepsis on, kun ei ole aikoihin kuulunut mitään???

Vierailija
25/26 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, kun näin iltaisin on huono olo! Päivisin ei oikeastaan ole, mutta iltaisin käyn ihan pöntällä asti. Vatsa on niin turvonnut, että luulisi jo olevan 5 kuulla raskaana =D menee enää kahdet housut jalkaan. Onneksi huomenna on tilipäivä niin menen heti töitten jälkeen housu-ostoksille!

Voi kunpa minäkin jo kuulisin pienen sydämen sykkeet! Olen ne jo kertaalleen nähnyt, mutta vielä en ole kuullut. Varmaankin sitten 28.2 kun on eka neuvola-lääkärin tarkastus...

Hih, laitoin ipanat katsomaan barbababaa videolta kun ovat olleet ihan mahottomia koko päivän... jos nyt vähän hiljentyisivät ja vaikka nukahtaisivat ;)

Miehen mummo soitti yks päivä anopille ja kyseli, että onkos meille tulossa " justiina" ? oli kuullut yheltä toiselta tädiltä asiasta, kun meitin esikoinen oli sille räväyttänyt, että äitin masussa on vauva =) No, anoppi oli kierrelly asiaa ja sanonu ettei hän tiiä meitin asioista ;D hyvä niin, ei haluta mitään vouhotusta vielä joka suunnalta. Itse vouhkataan jo tarpeeksi asiasta ;)

Tosin raskaus näkyy jo ulkopuolelle!! Enää ei ole pelkkää turvotusta vaan ihan selkeää vauva-vatsaa.

Kerroin jo työnantajallekkin ja kyllä sen naama vähän venähti, kun olen ollut talossa vasta alle vuoden! no, onnitteli kuitenkin ja kiitteli että kerroin jo nyt, että osaavat ajoissa etsiä sijaista. Keeroin avoimesti pelkoni irtisanomisista, mutta työnantaja sanoi sen olevan turhaa, hyvä niin. Kylläpäs tuntuu, että iso taakka vierähti hartioilta kun asian kerroin ja puhuttiin niin avoimesti kaikista peloista yms. Mukava työnantaja!!!

Mutta nyt on niiiiin huono olo, että lähen veskiin...

Hyvää illanjatkoja kaikille!!!

*tiitiäinen79, pojat 02 ja 04, masu tasan rv.9 =D *

Vierailija
26/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.2.2006 tulee varmasti olemaan polttomerkattu minun mieleeni ikuisiksi ajoiksi.....kävin siis siellä uusinta ultrassa, menin sinne toivoen että jotakin näkyisi ja näkyihän siellä - pieni ja vikkelä sydämen syke! Mutta niin kuin ostoskanavalla on tapana sanoa - ei siinä vielä kaikki -siellä näkyi TOINENKIN SYKE!!!!!!!!!!! MINÄ ODOTAN KAKSOSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voitte vaan arvata meikäläisen reaktion kun lääkäri näytti ruudulta että " täällä on toinenkin!" :0 Itkuhan siinä ensijärkytykssä pääsi, siinä minä sitten itkin ja nauroin sekasin ja tuijotin sitä monitoria aivan pää sekaisin! Ette tiedä miten monta ajatusta ehti mieleen tulla muutaman sekunnin aikana! Vieläkin on kyllä niin outo olo ettei tiedä miten päin olisi :) En todellakaan osannut kuvitella että näin voisi käydä, kummankaan suvussa ei ole kaksosia! Huhhuh! Mahtavaahan tämä on, mutta vaatii kyllä hieman sulattelua! Enkä voi myöntää etteikö yhtään pelottaisi, on tämä sen verran käsittämätön asia! Täällä sitä nyt makustellaan suussa sanaa kaksoset *hihittää puoli hysteerisesti =) Meni kyllä kertaheitolla kaikki ajatukset uusiksi..

Molemmat sikiöt olivat 14mm pitkiä ja kummankin sydämen löivät oikein mallikkaasti, minä en kylläkään sitä toista sykettä huomannut, sen verran sekaisin olin ;) Vastasivat viikkoja 7+1 eli viikon heitto " virallisiin" lukuihin (menkoista laskettuna nyt 8+1). Laskettuaika olisi se 26.9. mutta eihän sitä ihan sinne asti taideta päästä tällaisen satsin kera :)

Että tällainen ystäväpäivä täällä, onpahan ainakin neuvolan tädille kerrottavaa ensimmäisessä neuvolassa ensi viikolla ;)

Kai sitä täytyisi nukkumaankin mennä, nähtäväksi jää tuleeko uni silmään...

:) epäuskoinen-elaine + papu ja ässä *hih