Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeellä viirus,

Vierailija
03.01.2016 |

Joka aiheuttaa kamalaa väsymystä? Itselläni oli kurkku omituinen muutaman päivän, ei oikein kipeä, mutta ei normaalikaan. Viime yönä oli kamala horkka ja en saanut nukuttua. Koko päivä mennyt nukkuessa. Kuumetta, yskää eikä nuhaa ole. Olo aivan vetämätön ja sairas.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tauti. Alko torstaina ja oon ihan järkyttävän uupunut ja voimaton. Tänään oli pakko ottaa buranaa, kun oli painetta poskiontelossa.

Vierailija
2/8 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsilla oli tuota samaa. Mulla alko myös samoilla oireilla, mutta tulikin sitten keuhkokuume.. Kurkku ollut kipeä jo 1,5 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kurkku kipeä jo ennen jouluaattoa (8-9 päivää), uudenvuodenaattona tuli kauhea nuha (nenä ihan tukossa) mikä kesti n. 3 päivää mutta ei kuumetta, mittasin pari kertaa ja aina oli vain 35,5-35,8. Nyt ok olo, toivottavasti huomennakin töissä.. Sairaslomaa en varmaan saisi kun ei ole kuumetta. Kukaan muu läheinen ei ole kipeänä.

Vierailija
4/8 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, outoa kyllä, että tuntuu olevan kuumetta, mutta mittari näyttää alilämpöä. Toivottavasti tämä ei muutu pahemmaksi tästä. Keuhkokuume hirvittää. Ap

Vierailija
5/8 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon

Vierailija
6/8 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tosi kova väsymys ja on myös kuumetta, eilen diagnosoitiin sitten mononukleoosi..

Vierailija
7/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on nyt jo useamman päivän kestänyt flunssa, joka on kova ja vie voimat mutta silti kuumeeton. Ei ole kuumeesta kiinni se kuinka kipeä olo on. Harmittaa olla kipeänä kotona neljän seinän sisällä, kun kerrankin on noihn hyvä talvisää, aurinkokin paistaa.

Vierailija
8/8 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä, kun olen mitannut niin on ollut alilämmön puolella. Alkoi ihan järjettömällä vilulla koko tauti. Nyt on menossa nuhavaihe, joka on todella voimakas. Nenästä lähtee iho tämän kaiken niistämisen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan