Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko aloittaa huomenna laihiksen? Millä tyylillä meinasit laihduttaa?

Vierailija
03.01.2016 |

Aloitan ja tyyli on tällä kertaa Dukan dieetti. Eka viikko on paha, mutta sitten helpottaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdotko kertoa Dukanista. Toki voin Googlettaa, mutta kuulisin mielelläni miksi valitset sen. Minun pitäisi laihduttaa myös. Olen tuhat kertaa aloittanut vähähiilarisen (pari kertaa sillä laihduttanut 10-20kg) ja palannut vanhaan juustomyönteiseen, leipiä ja karamelleja suosivaan ruokavalioon. Nyt olisi taas kerran aika ottaa niskasta kiinni itseään, kun ei vaatteetkaan enää meinaa mahtua. Mutta tällä kertaa olisi paras saada pysyvä elämänmuutos.

Vierailija
2/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dukan on vähähiilarisen suht ankara versio, joo ei ehkä niin kovin terveellinen, mutta tehokas. Attac-vaihe on max 10 päivää ja siinä syödään vaan proteiineja, ei siis vihanneksia lainkaan. Sen jälkeen vihannes-prode-päivät ja pelkät prodepäivät vuorottelee. Olen aiemminkin ollut sillä ja sain 10 kiloa 5 viikossa pois. Kaikkea vaan sen jälkeen on sattunut niin on palannut takaisin :D. En tarvitse moraalisaarnoja tuon terveellisyydestä :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo tänään ja ihan itse suunnittelen ruokavalion. Perusta on kasviksilla, hedelmillä ja maustamattomilla pähkinöillä ja näitä saa syödä niin, että vatsa on täynnä. Lisäksi maitorahkaa, maustamatonta jogurttia ja kevytmaitoa kahdella aterialla päivässä ja yhdellä aterialla kalaa, kanaa, munaa, jos on hirmunälkä. Vettä paljon. Kävin kaupasta ostelemassa jo vaikka mitä ja ihanaa salaattia ja hedelmäsmoothieta olen syönyt ja vatsa tuli täyteen. Kaloreita on kertynyt jotain 800 ja iltapala syömättä. Vatsa on tullut hyvin täyteen mm. porkkanasta, banaanista ja pähkinöistä. Paljoa ei jaksa syödäkään.

Vierailija
4/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululoma loppuu tänään ja takaisin opiskelija elämään. Kyllä sitä sitten taas laihtuu kun syö pelkkää näkkäriä ja vettä.

Vierailija
5/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin jo tän viikon maanantaina, eli kohta viikon ollut laihiksella :D

Mä en tällä kertaa alottanut mitään kitudieettejä, vaan ihan normi ruokaa syön MUTTA paljon, paaaaaljon vähemmän, ja tiheämmin. Parin tunnin välein pyrin syömään pieniä aterioita.

Vierailija
6/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihis on ehkä turhan vahva ilmaisu minulle, mutta aloitan terveellisemmän elämän. Tavakseni ole valinnut kasvisruokavalion, jonka haluan pikku hiljaa muuttaa vegaaniseksi. Suurin tavoitteeni on päästä limuaddiktiosta eroon ja syödä karkkia vain kerran viikossa jokapäiväisen ahmimisen sijasta.

Vierailija
7/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihista varsinaisesti mutta alan vegaaniksi, uskon että samalla laihdun ja terveys on syynä muutokseen.

Vierailija
8/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aloitin jo muutama päivä sitten. Syön kaloreita joka päivä 1500 ja kuntoilen stepperillä niin että saan kulutettua 500-700 kaloria joka päivä. Sit tietty muu liikunta lisäks mm. lenkkeily ja uinti.

Vierailija
9/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kerätä vaan lisää kiloja, kyllä maailmaan aina lihavia miehiä mahtuu. Mietin myös, että ajelen hiukset päälaelta toteuttaen niin sanotun Seppo-kaljun. Ajattelin keski-ikäistyä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
10/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LCHFllä laihdutin ennen joulua 10 kg ja nyt jatkan samalla tavalla vielä toiset päälle.

Vierailija
11/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aloitan "dieetin" huomenna. Olen siis raskaana rv32 joten en toki laihduta. Joulusta eteenpäin on vaan tullut mätettyä niin tolkuttomasti kaikkea sontaa että ahistaa ja turvottaa. Korjaan siis ruokavalioni siihen mitä se oli ennen joulua ja taatusti saan turvotuksen pois ja voidaan vauvan kanssa hyvin. Tämän seurauksena varmasti lähtee pari kiloa mutta se on vaan tätä turhaa turvotusta. Äskenkin vedin paketillisen keksejä, mikä mua vaivaa?!? Yök!! Voin niin paljon paremmin terveellisellä ruokavaliolla.

Vierailija
12/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan viinin lipittämisen. Toivon laihtuvani. Ongelma on se, että suklaassa / karkissa on helpolla aika paljon enemmän energiaa kuin rutikuivassa valkkarissa. Lipitellessä ei tule syötyä mitään.

Vierailija
13/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan ja tyyli on tällä kertaa Dukan dieetti. Eka viikko on paha, mutta sitten helpottaa

Harrastat painonpudotusta?  Miksi? Etkö osaa painonhallintaa?

Vierailija
14/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vielä raskaana, mutta kun saadaan vauva ulos aion tilata Amwayn bodykeyn. Siinä tehdään geenitesti mistä minun ruokani tulisi koostua (montako prosenttia ruokavaliosta tulisi olla proteiini, hiilareita yms. Jotta painon pudotus tuottaisi tulosta ja pysyisi energisenä) siihen kuuluu nettivalmennus, ja liikuntakin optimoidaan geeneille sopivaksi. Kyseessä tosin loppu peleissä elämänmuutos eikä dieetti, mutta siinä pystyy valita painon pudotuksen, painon pitämisen, lihasten kehittämisen aina sen mukaan mitä haluaa silloiselta elämäntilanteeltaan.

Ihan intopiukassa odotan, kun oon nähny livenä ihmisiä ketkä tällä on saanut tuloksia ! Nim.merk. joka raskaudessa tullu 20 kiloa ja jäänyt viisi kiloa ennen uutta raskautta... Josko se tällä lähtisi vanhatkin kilot :)

Vierailija
15/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin myös1.1. Tällä kertaa ei mitään kitukuureja, elämänlaatu kärsii niistä ja voin huonosti, hiukset ohenee ja ahdistaa ja elämä on pelkää syömisten miettimistä ja paino tulee laihiksen jälkeen nopeasti takaisin, jopa korkojen kera. Eli ei sovi mulle.

Aloitan siis lisäämällä liikuntaa reilusti, päälajiksi valitsin näin talvella ja parin lapsen äitinä kuntopyöräilyn (kuntopyörä löytyy olohuoneesta). Josko 10 km saisi päivässä pyöräiltyä sillä ja lisäksi jonkin verran vatsalihasliikkeitä, punnerruksia ym.

Ruokavalion suhteen syön jatkossa normaalit 4 x päivässä kuten yleensäkin syön, mutta pienennän ja kevennän annoksia ja jätän välinapostelut pois kokonaan. Juon runsaasti vettä ja (vihreää) teetä.

10 kg olisi tiputettava ja yritän saada sen kesään mennessä pois.

Vierailija
16/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vielä raskaana, mutta kun saadaan vauva ulos aion tilata Amwayn bodykeyn. Siinä tehdään geenitesti mistä minun ruokani tulisi koostua (montako prosenttia ruokavaliosta tulisi olla proteiini, hiilareita yms. Jotta painon pudotus tuottaisi tulosta ja pysyisi energisenä) siihen kuuluu nettivalmennus, ja liikuntakin optimoidaan geeneille sopivaksi. Kyseessä tosin loppu peleissä elämänmuutos eikä dieetti, mutta siinä pystyy valita painon pudotuksen, painon pitämisen, lihasten kehittämisen aina sen mukaan mitä haluaa silloiselta elämäntilanteeltaan.

Ihan intopiukassa odotan, kun oon nähny livenä ihmisiä ketkä tällä on saanut tuloksia ! Nim.merk. joka raskaudessa tullu 20 kiloa ja jäänyt viisi kiloa ennen uutta raskautta... Josko se tällä lähtisi vanhatkin kilot :)

Mäkin tykkäisin, mutta maksaa 400 euroa pelkkä aloituspakkaus ja sen jälkeen tulee ripotellen 40 euron ym. maksuja vielä lisää jatkossa. Joten ei sovi ohutkukkaroisille!

Vierailija
17/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ed yönä alku-ohjeet eli sillä mennään. Tänään kävin ostaas ruokajuttuja siihen.. Siistii, odotan huomista alkua Alkun johdolla 😊

Vierailija
18/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1. Aloitin go fat golla. Kahen päivän saldo -3,4kg! Liikunta alkaa huomenna.

Vierailija
19/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ihmiset oikeesti! Ihan typerää tollaset pikadieetit sun muut, miksei voi pienillä askelilla muuttaa elämäntapoja parempaan ja ennen kaikkea pysyvään suuntaan :) luulen että kaikki haluaisi kuitenkin hyvän olon ja pysyvän muutoksen?

Vierailija
20/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ahmin vihanneksia mahan täyteen joka päivä, nam