Moniko aloittaa huomenna laihiksen? Millä tyylillä meinasit laihduttaa?
Aloitan ja tyyli on tällä kertaa Dukan dieetti. Eka viikko on paha, mutta sitten helpottaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aloitin jo tänään ja ihan itse suunnittelen ruokavalion. Perusta on kasviksilla, hedelmillä ja maustamattomilla pähkinöillä ja näitä saa syödä niin, että vatsa on täynnä. Lisäksi maitorahkaa, maustamatonta jogurttia ja kevytmaitoa kahdella aterialla päivässä ja yhdellä aterialla kalaa, kanaa, munaa, jos on hirmunälkä. Vettä paljon. Kävin kaupasta ostelemassa jo vaikka mitä ja ihanaa salaattia ja hedelmäsmoothieta olen syönyt ja vatsa tuli täyteen. Kaloreita on kertynyt jotain 800 ja iltapala syömättä. Vatsa on tullut hyvin täyteen mm. porkkanasta, banaanista ja pähkinöistä. Paljoa ei jaksa syödäkään.
Noin monta alapeukkua? Eikö ole hyvä ruokavalio, jos perustuu kasviksiin ja lisäksi syö hedelmiä, jotta saa hiilihydraattia myös ja jaksaa tehdä töitä. Mulla ainakin nuo hedelmät täyttävät vatsaa niin paljoa ettei edes pysty syömään isoa määrää, joten siksihän kalorit jää alhaisiksi ja sehän on tarkoituskin. Proteiinia tulee maitotuotteista, pähkinöistä ja lihastakin, jota tulee varmaankin syötyä lähes päivittäin. Sanasolin monivitamiini- valmistetta syön lisäksi, jottei b-vitamiinistakaan tule puutetta. Tämä on ainakin aloitusdieetti, jolla tarkoitus saada pois ainakin 5 kg. Näkee nyt miten tehoaa. Rasvaa tulee pähkinoistä ja kyllä teen ajoittain myös salaattikastikkeita öljystä.
Lisäämällä liikuntaa ja syömällä vatsan täyteen perusterveellistä ruokaa niin ei tuu mussutettua suklaata nälkään. Herkut jätän toisille.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Ahmin vihanneksia mahan täyteen joka päivä, nam
Ahmiminen on sairasta, paranna ensin itsesi ja laihduta vasta sitten.
11.1 aloitan superdieetti simplen, muita?
Salitreeni 4 krt vk, siistitty ruokavalio, riittävä lepo (sikäli kun pienen lapsen isi voi koskaan kunnolla levätä;)), positiivinen ajattelu vaikka väkisin (stressi ja murehtiminen saa elimistön juntturaan). Peili ja vaaka viikoittain sekä ruokavalio & treeni muutokset tulosten perusteella. Kevät auringon lämmittäessä aloitan aerobiset esim pyöräilyä 3x1 tunti / vk.
Mä aloitin painonpudotuksen jo ennen joulua (kyllä vaan), ihan vaan jättämällä sipsit, suklaat ja karkit pois. Vähensin myös selkeästi juuston syöntiä. Olen ollut ovo-lakto-vege jo kohta 20 vuotta, nyt meinaan kokeilla vegaaniruokavaliota jahka tilille ropsahtaa rahaa. Tällä budjetilla jos kokeilisin vegaaniutta, söisin seuraavat kaksi viikkoa kuivaa leipää ja makaroneja :`D
Kaikki vegaanit saa antaa kivoja vinkkejä, jos löytyy :) Niin ja painoa ei ole tarkotus pudottaa kuin viitisen kiloa, joista kilo on lähtenyt jo.
Täälä bingo, herkut pois ja liikuntaa. Muuten ihan normiruokaa.
V-tyylillä