Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne joilla on puolison kuva työpöydällänsä,

Vierailija
03.01.2016 |

Ovatko he rakastuneimpia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He esittävät rakastuneimpia. 

Vierailija
2/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tuosta kokemusta? Siis esittämisestä? Siis joillakin lapsettomillahan saattaa olla työhuoneen seinillä jotain koirankuvia. Minulla ei ollut koskaan miehen kuvaa työpaikallani. Lapsen kuva kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei puolison kuvaa oikeasti kenelläkään ole työpaikkalla esillä. Ainoastaan elokuvissa näkee sellaista. Vai tunnustaako joku, että puolison kuva on näkyvällä paikalla töissä?

Vierailija
4/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonomuistisia vain.

Vierailija
5/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen perhetilanteeseeni. Suurin alkuhuuma on jo ehtinyt haihtua tässä 10 vuoden kuluessa. Minulla on hyvä mies, jonka kanssa olen kokenut paljon mukavia asioita. Miehen kuva työpöydälläni on eräältä ulkomaanmatkalta, joka oli oikein onnistunut ja ihana. Kuva tuo mieleen siis myös sen ihanan matkan. Minulla on myös rakkaan lapseni kuva työpöydälläni, itse asiassa kolme kuvaa samasta lapsesta eri ikävuosilta.

Vierailija
6/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tuosta kokemusta? Siis esittämisestä? Siis joillakin lapsettomillahan saattaa olla työhuoneen seinillä jotain koirankuvia. Minulla ei ollut koskaan miehen kuvaa työpaikallani. Lapsen kuva kyllä.

No ei, kunhan vitsailin. En tee itse töitä sellaisessa vakiohuoneessa ja vakiopöydän ääressä, joten minulla ei ole perheenjäsenten kuvia työpaikalla. Pidän sitä vähän sellaisena amerikkalaisena tapana, muttei mitenkään huonona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi