Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

feikki kengät.

03.01.2016 |

Ostin 16-vuotiaalle tyttärelleni Virosta feikki Caterpillar tyyliset kengät. Kysyin mitä haluaa Virosta aanoi että juuri nuo Catit, koska siellä halvempia kuin täällä. Maksoin näistä 30 e, annoin äsken tytölle ja naama venähti täysin sanoi kiitos ja esitti kuin mitään ei olisi hätänä. Olisi pitänyt ottaa ne 80 e maksavat aidot mutta kun en ajatellut :( Auttakaa nyt minua onko maailmanloppu vai kehtaako tytön lähettää feikeissä lukioon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostit tuon ikäiselle feikkikengät? Edes mä en käyttäisi niitä missään ihmisten ilmoilla.

Vierailija
2/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ostit tuon ikäiselle feikkikengät? Edes mä en käyttäisi niitä missään ihmisten ilmoilla.

Koska olin niin tyhmä, itse en ole ikinä välittäny tai ymmärtänyt näitä merkkejä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole paha! Olen itse lukiossa (tokalla) ja en minä kavereitani merkin perusteella ota joten.

Vierailija
4/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "kehtaatko lähettää"? Kai lukioikäinen itse pukee itsensä, lähtee missä vaatteissa lähtee.

En minäkään tykkää käyttää feikkejä merkkivaatteita. Haluan joko aitoa tai aidosti merkitöntä. Nuo muutaman kympin tekonahkasekundat tuskin kovin kauaa kestää, että sikäli ongelma tuskin on pitkäaikainen jos tyttö niitä käyttää. Aidot olisivat voineet olla pitkäikäisetkin.

Vierailija
5/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole paha! Olen itse lukiossa (tokalla) ja en minä kavereitani merkin perusteella ota joten.

Hyvä!

Vierailija
6/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "kehtaatko lähettää"? Kai lukioikäinen itse pukee itsensä, lähtee missä vaatteissa lähtee.

En minäkään tykkää käyttää feikkejä merkkivaatteita. Haluan joko aitoa tai aidosti merkitöntä. Nuo muutaman kympin tekonahkasekundat tuskin kovin kauaa kestää, että sikäli ongelma tuskin on pitkäaikainen jos tyttö niitä käyttää. Aidot olisivat voineet olla pitkäikäisetkin.

Tyttö varmaan pukee ne vaan koska ei halua minun tulevan surulliseksi, kun ne jo hänelle ostettu on. Ja en oikeasti ajatellut :(

Vierailija
7/7 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös sitä mieltä, että joko oikeaa merkkituotetta tai sitten jotain ihan muuta.

Mun mielestä on naurettavaa ostaa merkkituotteesta feikkiversio. Se oikein huutaa muille, että ei ollut varaa aitoon.