Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon nainen tuli sanomaan, että olen kaunis. Kesken kauppareissun. Tuli hyvä mieli.

Vierailija
03.01.2016 |

Olen ollut jonkin verran alamaissa raskauden ja synnytyksen jälkeen. Kiloja jäi ja itsetunto nollissa. Mieheltäkään ei liioin kehuja ole tullut. Voi että tuo naisen kommentti lämmitti niin <3

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä lesbo. Myöhemmin kinuaa pillua nuoltavaksi.

Vierailija
2/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa! Mäkin tykkään sanoa naisille, että ne on kauniita. Se tuntuu ainakin itsestäni erilaiselta naisen kuin miehen sanomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) oikeasti

Vierailija
4/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan ihanalta! Upeaa miten joku vieras ihminen "kehtasi" sanoa tuon sulle. Jopa mä tulin hyvälle tuulelle ajatellessani kuinka hienolta tuo susta varmaan tuntuu.

Vierailija
5/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuntuu oikeesti hyvältä. :)

Vierailija
6/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten maailma on kyllä omituinen. 

Peilaan vaan siihen, että joku Nico tulis sanomaan mulle kanatiskillä "olet komea". Varmaan hakkaisin sen kun pelästyisin :D

Vierailija
7/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mä mokasin kerran tollasen tilanteen ihan täysin!

Näin kaupassa kerran todella kauniin hieman tummemman tytön, ja en vaan pystynyt olla tuijottamatta tyttöä. Kassajonossa hän sitten osui mun eteen ja huomasi tuijotteluni.

En vaan kyennyt koputtamaan tyttöä olkapäähän (hänellä oli luurit korvilla) ja kertomaan hänen olevan mielettömän kaunis, joten hän taisi luulla mun olevan halveksuvasti tuijotteleva rasisti....

Tästä jäi ihan superpaha mieli, niin mulle, kuin varmaankin myös kyseiselle tytölle :(

Vierailija
8/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilaan vaan siihen, että joku Nico tulis sanomaan mulle kanatiskillä "olet komea". Varmaan hakkaisin sen kun pelästyisin :D

Miehillä on monessa mielessä pienemmät lokerot. Naisilla on enemmän tilaa ilmaista itseään.

Vierailija
9/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jää mieleen.

Tästä on jo vuosia aikaa kun eräs nainen sanoi minulle asuntoesittelyssä: "Kauneudelle tietä", kun hän väisti minua oviaukon kohdalla. Päälle hän hymyili valloittavasti ja aidosti, ei siis pienintäkään niin monessa naisessa piilevää ikävää piikikkyyttä nähtävissä missään kohdin. Tilanne oli jotenkin ihan luonteva, ei se kerrottuna tule oikeuksiinsa. Oli pitkän aikaa aivan hämmentyneen hyvä mieli siitä, en nimittäin pidä itseäni kauniina, ennemminkin persoonallisen näköisenä.

Vierailija
10/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti? Mulle joku sano joskus että oot kauheen väsyneen näkönen. No se oli joku puoli tutun tutun tuttu, en kyl nimeäkään tienny.

Vierailija
11/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saman sukupuolen edustajan kohteliaisuus on niin pelottava kokemus, että ainoa keino käsitelllä sitä on väkivaltainen käytös? Mietipä vielä vähän; tuo kyllä kertoo enemmän siitä, että oma ajatusmaailmasi on omituinen ja ahdistava.

Vierailija
12/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, oli tällainen ketju eilen, mutta siinä naista oli kehunut random 'ujo' mies

Vierailija
13/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis että joku arvostelee mun ulkonäköä. Pinnallista peetä. Ehkä sit jos olen tällännyt monta tuntia juhlia varten, on ok saada kommentti.

Vierailija
14/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuommoinen mieltä piristää kummasti.

Vierailija
15/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäis että joku arvostelee mun ulkonäköä. Pinnallista peetä. Ehkä sit jos olen tällännyt monta tuntia juhlia varten, on ok saada kommentti.

Hassu tapa ajatella.Siis jos joku tuntematon sanoo että "Olet kaunis" koet että hän arvostelee ulkonäköäsi? Ja miksi koet olevasi kehuttavan näköinen vasta monen tunnin tälläyksen jälkeen? 

Tuollainen tuntemattomien kehuminen ei kyllä ole kovin yleistä.Kerran seisoin miesystäväni kanssa odottamassa bussia kun joku tuntematon vanha rouva käveli siitä,pysähtyi meidän kohdalla ja sanoi "Te olette niin kaunis pari!" Se oli hämmentävää.Toisaalta tuli hyvä mieli,toisaalta mietin oliko rouvalla ehkä ulkoilulupa viereisestä psykiatrisesta sairaalasta.

Vierailija
16/16 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lämmittäs suuresti jos joku sanos mulle joskus jotain muuta kun että ruma. Olenhan mä nyt jumala*ta muutakin kuin ulkonäkö. Sanos että tosi pirullinen ja vitt*mainen akka. Se ois lämmittävää<3