Paras ystäväni ärsyttää suunnattomasti!
Pakko purkautua tänne.
Ystäväni valittaa jatkuvasti miten hänen miehensä ei tee mitään! Ei auta lasten kanssa, ei kotitöissä, valittaa vaan jos jotain pyytää. Mies ei herää kertaakaan hoitamaan vauvaa jos vauva itkee yöllä. Heillä on 2 lasta ja mies on vaihtanut vaipan 3 kertaa. Vanhempi lapsi 1,5v, nuorempi 2kk.
Heti kun mies sanoo kulta oot rakas niin kaikki onkin ihan täydellistä ja ei haittaa vaikka mitään ei mies teekkään.
Mies halusi molemmat lapset.
Ensimmäisen jälkeen alkoi alamäki. "Korjatakseen" suhteen mies halusi heti perään toisen lapsen. Lupasi muuttaa tapansa ja hoitaa lapsia ja kotitöitä. Mitään ei tapahtunut.
Nyt kun he ovat taas riidelleet paljon, keksi mies loistavan tavan korjata suhde. Nyt he suunnittelevat häitä!
Ja ystävä valittaa jatkuvasti, puhuu erosta. Sitten pientä lirkuttelua ja tehdään tämmöisiä päätöksiä 😧
Ystävänä voin vain kuunnella ja myötäillä.
Oli pakko puhua tästä!
Itse olen joskus yrittänyt korjata huonon suhteen vastaavilla tavoilla. Luojan kiitos tulin järkiini.
Ehkäpä juuri siksi tuntuu pahalta sivusta seurata kuinka ystäväni tekee samat virheet jotka itse meinasin tehdä.
Lapsi/avioliitto yms. EI pelasta huonoa suhdetta! Korjatkaa suhde ensin ja sitten kun kaikki on hyvin niin tehdään ne lapset ja avioidutaan yms.
Huoltajuuskiistat ja avioero ei ole ihan pieni juttu jos näin käykin.