Ei voi olla totta että aloitukseni poistettiin
...niin nopeasti, että en ehtinyt vastata ainoaankaan minulle esitettyyn kysymykseen! Aloitukseni oli täysin asiallinen, samoin ensimmäiset vastaukset jotka ehdin lukea. Ilmeisesti ketjuun tuli vastausta muotoillessani sellainen ryöppy "maahanmuuttokriittistä" skeidaa että piti koko ketju poistaa??? Ettekö todellakaan osaa keskustella ollenkaan asiallisesti?? Idiootit!
Kommentit (5)
Täällä nyt poistetaan ainakin puolet ketjuista päivittäin muutenkin.
Ei ollut mikään provo, idiootti. Itse sinä olet provo! Toivoin kokemuksia saman kokeneilta. Mihinkään kysymyksiin en ehtinyt vastata ja kovin yksityiskohtaisesti en toki vastaisikaan kun en halua että tunnistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mikään provo, idiootti. Itse sinä olet provo! Toivoin kokemuksia saman kokeneilta. Mihinkään kysymyksiin en ehtinyt vastata ja kovin yksityiskohtaisesti en toki vastaisikaan kun en halua että tunnistetaan.
Katsos, tyttöseni... noin tyhmiä ei välttämättä löydy edes täältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin kovasti jo tässä vaiheessa häpeät, niin miten sitten kun lapsi syntyy? Ei varmasti aivan kantasuomalaiselta näytä.
Eli kyseessä tämä, että olet raskaana turvapaikanhakijalle?
Jos, niin aloituskin oli provon kaltainen. Et kertonut mitään, minkä maalainen, miten pitkällä raskaus on, mitkä ovat fiiliksesi. Mitään, mikä olisi viitannut todelliseen tilanteeseen ei ollut.
Minä ainakin päättelin, että tarkoituksesi olikin vain saada palsta kiehumaan. Mikäli vielä yrität uudestaan, niin tee se edes noviisin ammattitaidolla.