Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan alkaa pelaamaan Sims-peliä. Mitä minun pitää hankkia?

tylsistynyt22v
02.01.2016 |

Haluaisin kokeilla jotain kivaa peliä ja ajattelin, että Sims voisi olla mukava. En tunne kyseistä peliä joten voisiko joku kertoa mitä mun pitää ostaa? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite pelasin simsiä ala-asteella, ei se oikee aikuisten juttu oo..

Mikä olis aikuistenpeli?

Vittu vaikka mario. Kumpaa kehtaisit myöntää pelaavasi super mariota vai simsiä? 

Vierailija
22/26 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki. :D t. koukussa, ja pitäis elääkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nelonen on hyvä. Toki siinä on vielä vähemmän juttuja kuin kolmosessa, mutta itse rakentaminen on kivempaa ja monipuolisempaa. Samoin muiden tonttien ja talojen siirto omaan peliin on helppoa. En enää ole pelannut kolmosta pitkään aikaan. Lisäosiakin on neloseen tullut jo kivasti, samoin erilaisia kamasettejä. Tosin itse en niistä paljoa piittaa, mulle peruspeli riittää. Jotain kamasettejä saatan alennuksesta ostaa.

Vierailija
24/26 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Originista voit myös ladata pelin suoraa koneelle :). Näin mä tein kun ei läppärissä ole levyasema ja siis hyvä läppärikin pyörittää ihan hyvin

Originissa oli joku aika sitten alennusmyynti, en tiedä tosin onko enää. Mutta ainakin silloin oli osa simseistä alennuksessa. Kannattaa käydä katsomassa, josko olis vielä alet menossa.

Vierailija
25/26 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään muuta jonka mielestä kakkonen on parempi kun kolmonen? :D Kolmosessa ne hahmot on jotenkin oudon näköisiä, varsinkin taaperot.

minä :D kakkonen on mun lemppari, sitä on tullut pelattua jo niin monta vuotta että siihen on muodostunut ihan omanlainen tunneside, ja musta ne simit ja muut huonot grafiikat on vaan niin symppiksiä :D

Vierailija
26/26 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sims4 enemmän, koska siinä kaupunki on paloiteltu eri osiin ja se helpottaa pelin toimivuutta, the sims3:sen kaupunki on suuri ja se crashaa helposti. Olen menettänyt monta pelattua tuntia the sims3:ssa, kun se on kaatunut.

Toki 3:ssa on enemmän sisältöä, kun siinä on kaikki lisäosatkin, mutta 4:sen grafiikat ovat hienommat ja hahmot aidomman näköiset, varsinkin jos lataa modeja ja custom contenttia (= pelaajien itse tekemiä hiuksia ja vaatteita).

The sims 4:sen hankkiminen tulee myös halvemmaksi, kun siihen ei ole vielä tullut kuin muutama lisäosa ja kamapaketti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi