Haluan alkaa pelaamaan Sims-peliä. Mitä minun pitää hankkia?
Haluaisin kokeilla jotain kivaa peliä ja ajattelin, että Sims voisi olla mukava. En tunne kyseistä peliä joten voisiko joku kertoa mitä mun pitää ostaa? :)
Kommentit (26)
No PC on hyvä olla, jotta voit pelata Simssiä. Sitten kun sulla on se tietokone, niin ostat jonkun Simssin, asennat sen ja alat pelaamaan. Ei kai se sen vaikeampaa ole.
Sims3 on minusta parempi kuin nelonen, joka on uusin. On tosi kiva peli, osta ihmeessä! Mulla oli 2kpl Sims3, annoin toisen joululahjaksi. Muuten olisin voinut lähettää sulle toisen... mutta ei se kolmonen enää ole kallis.
No ekaksi pitää hommata se "päälevy". Sillä pääsee alkuun. Ainakin kolmosessa on liuta lisäosia ja kamasettejä, joten niillä voi sitten täydentää peliä jos haluaa. Sims Storesta voi myös ostaa sisältöä.
Toivottavasti sinulla on kone joka jaksaa pyörittää kyseistä peliä.
Ekaksi pitää varmistaa, että se tietokone on hyvä kone, että Sims pyörii. Mäkin suosin kolmosta enemmän kuin nelosta.
N43
Originista voit myös ladata pelin suoraa koneelle :). Näin mä tein kun ei läppärissä ole levyasema ja siis hyvä läppärikin pyörittää ihan hyvin
Juurikin sitä mietin, että mikä Sims pitää ostaa? :D 3, 4? Mitä eroa niillä on? Mulla on Lenovo ThinkPad Edge tietokone mutta ei mitään pleikkareita koska en ole koskaan ollut mikään peli-ihminen. Nyt kiinnostaisi kokeilla jotakin mukavaa peliä :)
Muitakin kuin Simsiä saa ehdottaa!
ap
Kolmonen on kyllä paljon parempi kuin nelonen. Itselläni on siis kumpikin.
Tosin tällä hetkellä pelaan Sims Medievalia. Siinäkin on hyvä olla se lisäosa, tuli vaihtelua tehtäviin sun muihin.
Jos haluat tietokoneelle niin saat minulta 50€n perusosan, lemmikit, vacationin ja hot daten?
Vierailija kirjoitti:
Kolmonen on kyllä paljon parempi kuin nelonen. Itselläni on siis kumpikin.
Tosin tällä hetkellä pelaan Sims Medievalia. Siinäkin on hyvä olla se lisäosa, tuli vaihtelua tehtäviin sun muihin.
Vau toi kuulostaa jännältä!
ap
Kolmonen on paljon parempi kuin nelonen.
Suosittelen lämpimästi myös lisäosia, lemmikki, maailmanmatkaaja ja unelmaduuni tuo mielestäni eniten uutta peliin. Myös late night on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
ite pelasin simsiä ala-asteella, ei se oikee aikuisten juttu oo..
Mikä olis aikuistenpeli?
Ketään muuta jonka mielestä kakkonen on parempi kun kolmonen? :D Kolmosessa ne hahmot on jotenkin oudon näköisiä, varsinkin taaperot.
Vierailija kirjoitti:
ite pelasin simsiä ala-asteella, ei se oikee aikuisten juttu oo..
Eikös simsissä harrasteta seksiäkin? Ja mennään yökerhoihin yms :D
Vierailija kirjoitti:
Kolmonen on paljon parempi kuin nelonen.
Suosittelen lämpimästi myös lisäosia, lemmikki, maailmanmatkaaja ja unelmaduuni tuo mielestäni eniten uutta peliin. Myös late night on hyvä!
Itse tykkään myös Supernaturalista ja Tulevaisuuteen-lisäosista.
Kutonen jatkaa..
Sillä vaan tuosta koneen tehoista muistutin, että itse aikoinaan törkkäsin liudan Sims3 + lisäosia läppäriin ja ups, eipä toimi ja pikkasen etsin vikaa.. Tehoton kone. Vähän innostuin.
Itse diggaan pelata myös Cities XL peliä ja kesällä ostin tämän suomalais"version kaupunkirakentelupelistä CitiesSkylines, maksoi vain 17 euroa Cittarissa. Siitä on hubaa pitkäksi aikaa.
N43
Minäkin suosittelen Sims 3:sta. Tarvitset sen pääpelin jonka lataat ohjeiden mukaan tietokoneellesi. Lisäosia voit myös halutessasi ostaa, YouTubesta löytyy "trailerit". Itselläni on yliopisto-lisäosa ja tykkään kovasti. N21
Aloita vaikka ostamalla the sims peli. Ei vaan, mutta siis hitusen tyhmä kysymys kyllä. No, onko sulla tietokone (hyvä sellainen), tai pleikkari?