Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni 3v. pudonnut taas päiväkodissa korkeasta kiipeilytelineestä alas.

Vierailija
13.02.2006 |

Oon niin raivona, eikö hoitajat todellakaan pysty vahtia lapsia. 3 kertaa pudonnut 1 kk:n aikana. Huomenna otan yhteytta päiväkodin johtajaan. En luota enää pätkääkään lasteni hoitajiin.

Raivoa täys tällä hetkellä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä pudonnut sieltä kertaakaan. Olen sanonut että saa kiivetä niin ylös ku uskaltaa mutta itse on myös pystyttävä tuleen alas.

Vierailija
6/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todennäköisesti ole motoriikaltaan kypsä kyseiseen telineeseen. keskustele henkilökunnan kanssa ja kieltävät lapsen pääsyn telineelle. Päiväkodeissa on vain EU-hyväksyttyjä kiipeilytelineitä eli turvallisia pitäisi olla.

Vierailija
7/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaan lapsesi minun huomaan,niin mitään pahaa ei todellakaan tapahdu.Maksan ehkä vähän enemmän kun noi " tarhat" ,mutta rakkaasta lapsesta se kannattaa.Päiväkodeissa ei todellakaan ole aikaa yhdelle lapselle juuri ollenkaan.Sehän on nähty viime vuosina jo onnettomuustilastoissa...

Vierailija
8/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat vaan aina, että juu kyllä vahditaan aina vieressä. Tänäänkin kun hain lapseni pvähoidosta kiipeilytelineen lähellä ei ollut yhtäkään hoitajaa, juorusivat vaan keskenään aivan toisessa paikassa. Siitäkin aijon mainita huomenna johtajalle. Meille on luvattu, että aina väh. yksi hoitaja vahtii kiipeilytelineen vieressä. Paskapuhetta näköjään. Nopeasti kiirehtivät kiipeilytelineen lähelle, kun äiti ilmestyy pihalle, törkeetä!!!!! Vastuuntunnottomia hoitajia päiväkodissa tai ainaskin meidän lasten pväkodissa.

ap

Vierailija
9/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin vieressä varmistamassa. En vain saanut mitenkään saanut otettua koppia lapsen pudotessa!

Lapsi oppii kiipeilemään vain kiipeilemällä, kaikkia putoamisia ei voi estää.

Vierailija
10/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lopputili töistäsi ja vahdi itse pentuasi.

Valita sitten kun putoaa vaikka kaivoon.

Vitun niuho ämmä oot.

Vierailija
11/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukumäen portaat alas kuperkeikalla vaikka seisoin ihan vieressä. Pitäiskö poistaa myös liukumäet? Kyllä niitä vahinkoja sattuu. Tottakai hoitajien pitäisi valvoa kiipeilytelineen vieressä, mutta onhan hoitajatki vaan ihmisiä ja lapsia on kuitenki aika monta päiväkodissa...

Vierailija
12/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat antaisivat lastensa tuolla tavoin putoilla, joutuisivat saman tien sosiaaliviranomaisten kynsiin ja lapsi ties vaikka huostaanotettaisiin.

Eikö tarhan hoitajilta vaadita minkäänlaista vastuuta?!?!

Vierailija
13/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö tarhan hoitajilta vaadita minkäänlaista vastuuta?!?!

Eli eivät olleet tehneet mitään " virhettä" tmv.?

Vierailija
14/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen verran ilkeesti sanottu... vai puhutko omasta kokemuksestasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi