Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden haaste, seksiä joka päivä

Vierailija
02.01.2016 |

Kuinka monella muulla on haaste päällä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse haastetta kun mutenkin on jokapäiväistä. 

Vierailija
2/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse haastetta kun mutenkin on jokapäiväistä. 

Yksin, kaksin vai kolmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haasteena saada seksiä vuonna 2016.

Se on vaikea haaste, koska olen naimisissa.

T. Ukkomies

Vierailija
4/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko masturbaatio?

Vierailija
5/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ukkomies

Ootko miettiny, mikä on menny pieleen?

Vierailija
6/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten ottaa haasteen vastaan, mutta menkat alko just uuden vuoden kunniaks eikä sillon oo mieluista touhua... Tosin sit täytyis ehkä alkaa syöttään jotain miehelle, mikä nostaa halut tai pettää... Mies kun haluu ehkä kerran kuussa omasta aloitteestaan, mä taas voisin harrastaa joka päivä...

Vierailija
7/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfg kirjoitti:

lasketaanko masturbaatio?

Mihin vaan voi laskea, eikös vaan?

Vierailija
8/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten ottaa haasteen vastaan, mutta menkat alko just uuden vuoden kunniaks eikä sillon oo mieluista touhua... Tosin sit täytyis ehkä alkaa syöttään jotain miehelle, mikä nostaa halut tai pettää... Mies kun haluu ehkä kerran kuussa omasta aloitteestaan, mä taas voisin harrastaa joka päivä...

Suihkuseksiä menkkojen aikaan?

Toi haluton mies on kyl haastavampi haaste...

Vierailija
9/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokeiltiin viime vuonna. Tosin oli selkeästi sovittu, että seksiä on viikolla klo 22.30 ja viikonloppuisin aamulla. Näin siksi, että kumpikin tiesi ajankohdan eikä voinut vedota siihen, että oli jotain muuta.

Paitsi että jo kolmannella viikolla mies "joutui" kaverin varpajaisiin. Ilmoitin, että oli selkeästi yhdessä mietitty, että näillä "seksi"lupauksilla mennään (lomia lukuunottamatta), että se seksi ei ole vain seksiä vaan yhdessä päätetty aika, jolloin ollaan vain puolisoa varten. Että ihan kaikki muut menot ko. ajankohdalta jätetään tekemättä (itse mm. peruin tyttöjen viikonlopun).

Miehen mielestä se nyt ei ollut niin tarkkaa, koska sitä seksiä on kunhan sitä on joka päivä. Selvä. Kun mies sunnuntaina nukkui krapulaansa (mikä hänelle toki suotakoon) ja alkoi puolilta päivn vihjailemaan, että meillä oli se seksisopimus, niin hymyilin iloisesti ja kerroin, että sopii, klo 17.30 on mainio aika. Mies väitti, että ei käy, silloin hänellä on sählyharkat. Kysyin, että onko meillä siis seksiä vain hänen aikataulujensa mukaan vai onko minulla mitään sanomista asiaan. Jos on yhdessä päätetty jotain (vieläpä miehen omasta aloitteesta), niin joustajako olen vain minä.

Vierailija
10/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kokeiltiin viime vuonna. Tosin oli selkeästi sovittu, että seksiä on viikolla klo 22.30 ja viikonloppuisin aamulla. Näin siksi, että kumpikin tiesi ajankohdan eikä voinut vedota siihen, että oli jotain muuta.

Paitsi että jo kolmannella viikolla mies "joutui" kaverin varpajaisiin. Ilmoitin, että oli selkeästi yhdessä mietitty, että näillä "seksi"lupauksilla mennään (lomia lukuunottamatta), että se seksi ei ole vain seksiä vaan yhdessä päätetty aika, jolloin ollaan vain puolisoa varten. Että ihan kaikki muut menot ko. ajankohdalta jätetään tekemättä (itse mm. peruin tyttöjen viikonlopun).

Miehen mielestä se nyt ei ollut niin tarkkaa, koska sitä seksiä on kunhan sitä on joka päivä. Selvä. Kun mies sunnuntaina nukkui krapulaansa (mikä hänelle toki suotakoon) ja alkoi puolilta päivn vihjailemaan, että meillä oli se seksisopimus, niin hymyilin iloisesti ja kerroin, että sopii, klo 17.30 on mainio aika. Mies väitti, että ei käy, silloin hänellä on sählyharkat. Kysyin, että onko meillä siis seksiä vain hänen aikataulujensa mukaan vai onko minulla mitään sanomista asiaan. Jos on yhdessä päätetty jotain (vieläpä miehen omasta aloitteesta), niin joustajako olen vain minä.

Päättyikö teillä tää haaste silloin kolmannella viikolla, vai jatkoitteko vielä siitä eteenpäin?

Tavallaan toi kellonaikajuttu on järkevä ajatus, mutta kun lasten kanssa ei aina mee aikataulut ihan minuutilleen, niin toi voi olla hieman hankalaa.

Mut siis peukut sulle ja keskarit sun miehelle, joka ei ollut valmis luopumaan omista menoistaan!

ap

Vierailija
11/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ukkomies

Näin se menee myös naimisissa olevalla naisella. Kun yksi ei halua, niin kukaan ei saa. Ei seksiä viime vuonna, tuskin tänäkään vuonna.

Vierailija
12/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ukkomies

Sama haaste minullakin. Jo loppui puutteessa eläminen. Saanko seksiä aviomieheltä tai joltain muulta, aivan sama, 

terv. vaimo, joka sai seksiä viime vuonna kolme kertaa

Vierailija
13/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin onnistutaan vaan tekemään ihanasta asiasta tylsä "rutiini". Mikä tahansa asia alkaa tökkiä, jos sen aikatauluttaa ja alkaa kytätä sen määrää - myös seksi. Sitä on silloin, kun on siihen fiilistä ja muuten on oma-apu keksitty. 

Vierailija
14/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstaileeko joku oikeasti joka päivä? Minäkin kyllä usein, mutta tuo voisi olla vähän liikaa.

Vierailija
15/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ukkomies

Näin se menee myös naimisissa olevalla naisella. Kun yksi ei halua, niin kukaan ei saa. Ei seksiä viime vuonna, tuskin tänäkään vuonna.

Joskus kuullu, että jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan ja tarkemmin mietittynä asia on mun mielestä juurikin näin. Ei sillä, että vahingoittaisi toista, vaan sillä, että kantaa vastuun omasta onnellisuudestaan eikä syytä mahdollisesta onnettomuudesta sitä toista. Aina ei puhuminenkaan auta joo, mutta ratkaisuja ei kukaan muukaan voi tehdä toisen puolesta.

Vierailija
16/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä vain aidosta halusta ja himosta eikä se ole mitään väkisin vääntämistä ja suorittamista.

Hienoa jos aitoa halua on molemmilla joka päivä. Meillä ei ole ja elämässä ja parisuhteessa on niin paljon muutakin kuin pelkkä seksi. 

Vierailija
17/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin onnistutaan vaan tekemään ihanasta asiasta tylsä "rutiini". Mikä tahansa asia alkaa tökkiä, jos sen aikatauluttaa ja alkaa kytätä sen määrää - myös seksi. Sitä on silloin, kun on siihen fiilistä ja muuten on oma-apu keksitty. 

Tarkoitushan ei ole tehdä mitään rutiineja, en usko että millään rutiinilla jaksaa harrastaa seksiä joka päivä. Tarkoitus on tsempata parisuhteessa toinen toisiaan keksimään uusia tapoja nauttia toisistaan. Ja jos sattuis menemään "epämiellyttäväksi rutiiniksi" niin hommahan katkeaisi ja haaste loppuisi siihen.

ap

Vierailija
18/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekstaileeko joku oikeasti joka päivä? Minäkin kyllä usein, mutta tuo voisi olla vähän liikaa.

Tää onkin kokeilu =)

ap

Vierailija
19/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ukkomies

Joskus kuullu, että jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan ja tarkemmin mietittynä asia on mun mielestä juurikin näin. Ei sillä, että vahingoittaisi toista, vaan sillä, että kantaa vastuun omasta onnellisuudestaan eikä syytä mahdollisesta onnettomuudesta sitä toista. Aina ei puhuminenkaan auta joo, mutta ratkaisuja ei kukaan muukaan voi tehdä toisen puolesta.

Enhän minä nyt muusta syytä kuin juuri siitä keskustelun kieltämisestä ja ehkä siitä, että mies päättää kokonaan minun puolestani, minua kuulematta. Koetan ajatella muita asioita, sillä tavoin on parempi olla. Olet oikeassa, keskustelu ei todellakaan auta. En nyt halunnut kaapata keskustelua, kunhan vain tuoda esiin, etteivät tällaiset haasteet ole niin kovin mahdollisia joillekin meistä.

Vierailija
20/31 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkuseksiä menkkojen aikaan?

Toi haluton mies on kyl haastavampi haaste...

Oletko miettinyt miksi mies on haluton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän