Punnitsin vaimon tänään ja on lihonnut 4 kiloa joululomilla
Huh huh.. miten saan porsaan takaisin entisiin mittoihin? Kinkkua, laatikoita, suklaata yms. on mennyt valtavaa tahtia! Ja ennen kuin projisoitte epäonnistumisianne minuun, niin omat mittani ovat: 188/84/6%.
Ystävällisin terveisin ja hyvää uutta vuotta toivottaen,
M28
Kommentit (35)
Nyt on niin, että ellet ap mene terapiaan ja tajua, että vaimo ei ole omistamasi esine, jonka elämän tarkoitus on miellyttää sinua, niin otat miehekkäästi eron. Hän vapautuu tapaamaan paremman miehen ja sinä vapaudut tapaamaan laihemman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ostoksilla joudun aina pienentämään vaimoni kärryyn keräämiä ruokamääriä. Palautan juustoja ja makkaroita kylmäaltaisiin, pullat vitriineihin, suklaat hyllyihin. Irtokarkkeja on kiusallista jakaa takaisin laatikkoihinsa. Uutena vuonna hän söi nakkipaketista kerralla puolet kun itse otin vain kaksi yhteensä, aattona ja eilen. Neuvokaa mammat, miten saan kohtuullistettua jo isohkon puolisoni ruuan hamstrausta ja mättöä?
Älä mene vaimosi kanssa kauppaan niin pian se huomaa,ettei jaksa kantaa hirveitä määriä kaupasta ja ostaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "iso"? Jotain 170/65?
Tuota luokkaa joo. Eli kiloja on karsitettavana ihan runsaasti. Varsinkin alavatsa pömpöttää ikävästi ja perse levinnyt hieman.
AP
Oisko kannattanu valita jo alunperin vähän paremmin? Turha sitä enää on vinkua. Minun vaimo on 168/52 eikä liho joulunakaan. Ite oot ristisi valinnut.
Moni varmaan luulee, että ap on provo. Sellaisia miehiä on kuitenkin olemassa. Omani on hieman samanlainen, on itse fit ja komea, todella ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen, suhtautuu minuun esineellistävästi, mikä alkoi vasta häiden jälkeen. En tosin todellakaan aio tehdä elämästäni kidutusta ja pelkkää laihdutuskuuria, kun olen normaalipainoinen kuten ap:n vaimokin, eikä siihen ole terveydellisiä syitä.
Sen sijaan, koska mies ei enää saa minua tuntemaan oloani hyväksi ja viehättäväksi, olen alkanut vilkuilla muita miehiä. Näköjään kelpaisin muille hyvinkin, vuoden sisään kaksi on tullut iskemään minua kuntosalilla. Alan ymmärtää, miksi miehen edelliset suhteet ovat aina kariutuneet ja miksi edellinen vaimo jätti hänet toisen miehen vuoksi, ja miksi kaikki hänen aiemmat tyttöystävänsä ovat pettäneet häntä muiden miesten kanssa. Aluksi en voinut käsittää, miten naiset ovat halunneet pettää sellaista komeaa miestä, joka on hyvä seksissäkin, mutta nyt tajuan hyvin. Hän ei kohtele naisia hyvin ja näe heitä ihmisinä vaan omaisuutenaan.
Behold your future, ap, tuleva aisuri, ellet ole jo...
188/84/6%, kerroit mitoiksesi. Haluan tietää mitä 6% tarkoittaa tässä yhteydessä.
Joulukilot saa pois viikossa. Pari kevennyspäivää (500 kcal) ja muuten kevyttä kotiruokaa.
Tuo 6% on rasvaprosentti. Aivan liian lihakseton mies noin keveänä.
Parempi yksin, kuin lihavan possun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota luokkaa joo. Eli kiloja on karsitettavana ihan runsaasti. Varsinkin alavatsa pömpöttää ikävästi ja perse levinnyt hieman.
AP
BMI n. 23. Ap, mene terapiaan. Heitin tuon valistuneena arvauksena. Vaimoisi ei tarvitse laihduttaa, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP[/quote
eli noilla spekseillä 170 cm ja 65 kg on painoindeksi 22,5, joka on ihanteellinen normaalipaino. Vaihteluväli on:
18,5 - 24,9 normaali paino
Ap voi seuraavaksi diagnodoida itsensä henkisen väkivallan käyttäjäksi, kun
kritisoi vaimonsa painoa ja ulkonäköä. Luultavasti se ei ole ainoa asia, mikä on vialla ap:n käytöksessä.http://www.healthyplace.com/blogs/verbalabuseinrelationships/2011/05/ho…
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan luulee, että ap on provo. Sellaisia miehiä on kuitenkin olemassa. Omani on hieman samanlainen, on itse fit ja komea, todella ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen, suhtautuu minuun esineellistävästi, mikä alkoi vasta häiden jälkeen. En tosin todellakaan aio tehdä elämästäni kidutusta ja pelkkää laihdutuskuuria, kun olen normaalipainoinen kuten ap:n vaimokin, eikä siihen ole terveydellisiä syitä.
Sen sijaan, koska mies ei enää saa minua tuntemaan oloani hyväksi ja viehättäväksi, olen alkanut vilkuilla muita miehiä. Näköjään kelpaisin muille hyvinkin, vuoden sisään kaksi on tullut iskemään minua kuntosalilla. Alan ymmärtää, miksi miehen edelliset suhteet ovat aina kariutuneet ja miksi edellinen vaimo jätti hänet toisen miehen vuoksi, ja miksi kaikki hänen aiemmat tyttöystävänsä ovat pettäneet häntä muiden miesten kanssa. Aluksi en voinut käsittää, miten naiset ovat halunneet pettää sellaista komeaa miestä, joka on hyvä seksissäkin, mutta nyt tajuan hyvin. Hän ei kohtele naisia hyvin ja näe heitä ihmisinä vaan omaisuutenaan.
Ihmisen ei tarvitse olla ulkonäkökeskeinen. Toisilla on kauniin vartalon fetissi. Ja sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ei tarvitse olla ulkonäkökeskeinen. Toisilla on kauniin vartalon fetissi. Ja sille ei voi mitään.
Ratkaiseva ero onkin siinä, että ap kuvittelee itsellään olevan minkäänlaista oikeutta puuttua toisen ihmisyksilön ulkonäköön ja kehoon. Se on väkivaltaa. Voi minullakin olla vaikka jalokivifetissi, mutta se ei anna oikeutta rylstää kultasepänliikettä fetissiäni tyydyttääkseni.
Pienessä kerrostalosaunassamme emme voi edes kylpeä yhdessä, vaikka tein tuen lauteisiin. Aina vaanii romahdusvaara. Ostin karkaistulla lasilevyllä varustetun vaa´an, mutta sen käyttö rajoittuu nykyisin vain itseeni vaa´an halkeamisriskin vuoksi. 1x1,20 m2 lastulevypala patjan ja sängynpohjan välissä turvaa nukkumistamme.
Sanot vain suoraan : jatka vaan syömistä sillä peli on jo menetetty . ( iso muhkurainen perunasäkki )