Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha kaveri petti uuden vuoden juhlissa

Vierailija
01.01.2016 |

Ennen olin tosi kovasti syrjähyppyjä vastaan mutta nyt kun näin, ja kuulin, kuinka hauska ilta ja yö hänellä oli, niin ajattelen että mikä minä olen toisia tuomitsemaan. Asiat eivät ole mustavalkoisia... Mukava muisto hänelle. Ketä se haittaa kunhan ei ota tavaksi. Ja ei koskaan jää kiinni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuon asiat eivät ole mustavalkoisia.

Vierailija
2/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se. Kyllä mies tarvitsee vähän vaihtelua. Kerran pari vuoteen kun pääsee jynssäämään 20-vuotiaan fitness-pimun koloa niin maistuu se vanha kotipiparikin taas paremmin seuraavat kuukaudet.

Meikäläinen on ollut naimisissa 9 vuotta ja siinä sivussa ollut 16 eri naista, joista vaimoke ei tiedä sitten yhtään, ihmettelee vaan miten oon aina niin energinen ja ihana aviomies heh heh:)

Jarmo48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se. Kyllä mies tarvitsee vähän vaihtelua. Kerran pari vuoteen kun pääsee jynssäämään 20-vuotiaan fitness-pimun koloa niin maistuu se vanha kotipiparikin taas paremmin seuraavat kuukaudet.

Meikäläinen on ollut naimisissa 9 vuotta ja siinä sivussa ollut 16 eri naista, joista vaimoke ei tiedä sitten yhtään, ihmettelee vaan miten oon aina niin energinen ja ihana aviomies heh heh:)

Jarmo48

Miten saat yhteydenpidon hoidettua ettei kärykäy?

meillä ei saa edes kotipiparia vaikka kelpaisikin.

Vierailija
4/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarmo48

Miten saat yhteydenpidon hoidettua ettei kärykäy?

meillä ei saa edes kotipiparia vaikka kelpaisikin.

Mulla on kaks eri kännykkää. Niistä toinen on aina työpaikalla ja kotona en  yksinkertaisesti ole yhteydessä näihin neitokaisiin. Kotona keskityn vaimoon, vaikka tietysti välillä on " muutkin asiat " mielessä;)

Vierailija
5/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarmo48

Kyllä se jokainen paska joskus kiinni jää ja sit on turha itkeä ;)

Vierailija
6/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
7/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaisen miehen taikasana, tinder. Siellä ne panoa haluavat naiset on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi