Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt liikkeellä flunssaa johon kuuluu tosi kovaa päänsärkyä?

Vierailija
01.01.2016 |

Panadol hot ei tee mitään selvää tästä, ihan karsea jyskytys otsalohkossa ja silmien takana. Muuten flunssana aika perus, mutta se mikä tässä alkaa tappaa on tämä jyskytys päässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Koita kestää, se päänsärky ei kestä paria päivää kauempaa.

Vierailija
2/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana 600 oli ainoa joka mulla tehosi

Vierailija
4/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssaa on liikkeellä jo.  Tosin siinä oireena kova kuume ja lihassärkykin. Paljonko olet panadolia ottanut ja voitko ottaa buranaa ym. myös. Itse otan aina päänsäryn ehtiessä jo oikeasti jyskyttämään niin 1g panadolia ja lisäksi 600 mg buranaa. Juotavaa myös ettei päänsärky johdu nestehukasta.

Vierailija
5/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan reporankana, siis hyvä kun surffata jaksan ja se on jo aika hyvin! En nyt enää jaksaisi maata hämärässä huoneessa, kun ei edes nukuta, mutta valo tuntuu tosiaan aika karsealta. ap

Vierailija
6/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole influenssaa, koska kuume ei ole noussut vaikka tämä on kestänyt jo pari päivää. Kun mulla on ollut influ, niin silloin ei ole ollut epäilystäkään onko se sitä vai ei. Silloin kuume on noussut lähes neljäänkymppiin ja kanttu on sen verran vei etten vikisisi täälläkään. Auh. Olen kyllä vetänyt mehuja kuin sieni, joten ei ole nestehukkaakaan. Särkylääkettäkin jo päivän maksimit veressä, joten en uskalla nappailla enempää. No ei kiva tauti.