Kukaan leikannut pitkiä hiuksia tosi lyhyeksi?
Kysymys otsikossa, kaduttiko, harmittiko, oliko elämän paras ratkaisu :D? Itsellä huomenna aika parturiin, ja olen päättänyt leikata pitkän (tosi pitkän) tukan aivan lyhyeksi. Hiukseni on ollut _aina_ pitkät ja jakaus keskellä päätä. jee! nyt mietin, että kerran pitää kokeilla lyhyttä, kaippa se sitten vielä siitä takaisin kasvaa!! :) jännitystä av-mamman elämään :D
Kommentit (43)
Leikkasin hartioihin yltävät kaljuksi, helvetin hyvä ratkaisu.
Tuntui kuin raaja olisi amputoitu, kun leikkautin vyötärölle ulottuvat hiukset polkaksi. Olivat hetken latvat hyväkuntoiset, mutta olemus muuttui kokonaan, ällöttävän siisti ja pirtsakka ja luonnotonkin on polkka, kun joka hius on tasan samanmittainen. Ei sopinut minulle sellainen "äiskätukka", kuten Kate Middleton asian ilmaisi. Vanhensikin huoliteltu kampaus minua huomattavasti. Aloin heti kasvattaa hiuksia, nyt jo helpottaa, kun on yli olkapäiden, mutta kasvu on hidastunut, enkä tosi pitkiä hiuksia enää ehkä koskaan saa kasvatettua, kun olen jo +35v.
Minä leikkasin 16-vuotiaana ruskeat (hitusen punertavat) puoliselkään olevat, paksut hiukseni. Ei periaatteessa kaduttanut, mutta perhe ja ystävät tulivat vihaisiksi. Siinä iässä ne vielä kasvavat.
Toisen kerran leikkasin kun syöpälääke vei vaaleat, puoliselkään ulottuvat, erittäin paksut hiukseni. Kampaaja viimeisteli työni ja ajoi minut kaljuksi. Minua ei loppujen niin hirveästi haitannut, kun kysymys oli elämästä ja kuolemasta. Mutta opiskelukaverit ja perhe ja jotkut ystävät itkivät:) Ei siis tietenkään välttämättä hiusten menetyksestä vaan muuten vaan sairastumiseni vuoksi. Onneksi ystävät (suurin osa) tsemppasivat.