Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita, jotka eivät kannata mitään puoluetta?
01.01.2016 |
Mä en tässä hetkellä pystyisi äänestämään ollenkaan. Kaikki puolueet ovat samaa p*skaa eri paketissa...
Kommentit (2)
Minusta nämä oppositiota tulisesti kannattavat ovat aina hölmöjä. Viime vaalikaudella piti olla persu, nyt pitää olla demari. Ensi vaalikaudella pääministeripuolue demarit syöksyy ja sen jälkeen tulee taas porvarivalta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mielestäni ongelma ei ole puoluevalikoimassa -itseäni ärsyttää enemmänkin demokratian toimimattomuus noin ylipäätään.
Parempiakin systeemejä voisi olla, paino sanalla voisi.
Churchilliä lainaten:
"Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time."