Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ollut oma hevonen/poni

Vierailija
01.01.2016 |

Ja olette luopuneet siitä, niin mikä on ollut syynä ja miten jaksoitte luopumisen henkisesti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen loppuminen. Opiskelijana paljon hevosta elätellä kun opiskelupaikkakunnalla ollut mitään töitä.

Edelleen olen sitä mieltä että väärä päätös, olisi pitänyt asua vaikka autossa että olisi saanut maksettua tallivuokran.

Vierailija
2/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lopettaa jalkavamman takia. Sattuihan se pitkän aikaa. Oli todella hyvä hevonen ja minulle todella rakas! Uutta en hankkinut koskaan, mutta tunneilla käyn satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikoiseni ja sairastuin masennukseen. Mieheni ei olisi hoitanut heppaa. Pakkohan se oli myydä pois. Erokin tuli aika pian, ja vauva meni miehelle. Minä jouduin jättämään työni, johon olin opiskellut lähes 10 v.

Hevosesta luopuminen oli tuossa mylläkässä hyttysenkakkaa.

Vierailija
4/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen rahapula syynä , myymistä pyörittelin pitkään mielessä ja oli pelkästään helpotus. Nyt, 10 vuoden päästä ajattelen, että hevosen osto oli tyhmintä ikinä.

Ehkä kuutisen vuotta oli yksi hevonen kerrallaan elätettävänä, 20- 26 vuotiaana.

Vierailija
5/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelut alkoivat ja vuokrasin hevostani eräälle ihmiselle saadakseni kuluja karsittua ja hevosta liikuteltua. Ensin kerta viikkoon, sitten pari kertaa, sitten kolme jne. Lopulta kävivät valmennuksissa ja kisasivat yhdessä. Hevosen ja vuokraajan yhteistyö oli niin hienoa, että päädyttiin sitten lopulta siihen, että hevonen vaihtaa omistajaa. Nyt minä vuokraan kerran tai pari viikossa entistä polleani. Että näin. Luopuminen ei ollut vaikeaa, koska tiesin, että hevonen saa hyvän uuden omistajan ja saan sitä käydä vielä ratsastamassa välillä.

Vierailija
6/7 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto opiskelupaikkakunnalle. Myin hevosen samalle paikkakunnalle. Oli ollut kotitallissa enkä voinut rahallisesti pitää opiskelupaikkakunnalla vuokratallissa eikä olisi ollut hevoselle aikaa. Nyt 10- vuotta ja 2 lasta myöhemmin suunnitteilla on hevosen ja ponin hankinta kotitalliin. 10-vuoteen en halunnut hevosia edes nähdä, koska tiesin, etten voi itselle hankkia. Nyt se on taas menoa

Vierailija
7/7 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä