Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mun täytyy tehdä saadakseni seksiä ? Tinder

Vierailija
01.01.2016 |

Olen hyvännäköinen nainen ja tinderissä saan matcheja, mutta ne ei ala juttelemaan! Täytyykö mun itse kysyä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan haluutko panna

Vierailija
22/28 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja voin kertoa, että kyllä tinderistä seksiä saa, jos vaan jotenkin ilmaisee sitä haluavansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suoraan kysynyt kiinnostaako seksi. Viimeksi laitoin viestin ihan jumalattoman komealle miehelle, ja kylläpä häntä kiinnosti. Vietettiin kuuma yö yhdessä. Sattuipa olemaan vielä viriili kaveri ja hänellä on keskivertoa isompi. Tavataan ensi viikolla uudestaan. 

Vierailija
24/28 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö mun kysyä? Tyhmä kysymys. Tottakai täytyy, kysyä, jos haluat edetä asiassa.

Vierailija
25/28 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tinderissä jonkin aikaa, mutta matcheja tuli vuoden aikana muistaakseni noin 6.

Noista ehkä 2taisi vastata avaukseeni.

Työkseni kierrän suomea joten vähän joka kaupungissa tuli selattua.

En muuten heti ollut sanomassa että huvittasko seksi vaan olin aivan asiallisesti asialla.

Olenko minä sitten vain niin ruma ja tyhmä? En ole lihava, käyn salilla ja harrastan pyöräilyä enkä polta enkä juo kuin pari olutta saunan jälkeen.

Nämäkin tiedot oli tinderissä eikä onnistanu...

Vierailija
26/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin vihdoinkin poikaystävän ja mulle kirjottelee vaan fuckboyt ja ehdottaa seksiä :( Ja kyllä, profiilissani lukee "no fuckboys". Kai mä sit oon niin ruma etten kelpaa muuta kuin seksiin. Suhteeseen ei kukaan kelpuuta. N28

Vierailija
27/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluaisin vihdoinkin poikaystävän ja mulle kirjottelee vaan fuckboyt ja ehdottaa seksiä :( Ja kyllä, profiilissani lukee "no fuckboys". Kai mä sit oon niin ruma etten kelpaa muuta kuin seksiin. Suhteeseen ei kukaan kelpuuta. N28

Millainen maine sulla on?

Vierailija
28/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että etit liian nuorta seuraa. Miten olisi jos ettisit oman ikäisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä