Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mun täytyy tehdä saadakseni seksiä ? Tinder

Vierailija
01.01.2016 |

Olen hyvännäköinen nainen ja tinderissä saan matcheja, mutta ne ei ala juttelemaan! Täytyykö mun itse kysyä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus sexwork.net sivulle.

Vierailija
2/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas olen huomannut että miehet tinderissä ettii vaan jotain vakavaa, kukaan ei innostu pelkästä seksistä. VMP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, mutta siellä olleet ja olevat kaverini sanovat samaa, että miehet ei juttele. Ilmeisesti perinteisemmät nettideittisivut toimii paremmin, jos oikeasti hakee seuraa ja ei jaksa baarissa päivystää tai pokailla siwan kassajonossa.

Vierailija
4/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai pitää kysyä! Joutuuhan ne miehetkin kysymään jos ei kiinnostuksen kohde muuten huomaa, miten se voi olla naisille niin vaikeaa?

Vierailija
5/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista. Taidan jättää tuon tinderin rauhaan nyt hetkeksi!

Vierailija
6/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmilla tinder-treffeillä olen käynyt ja kertaakaan ei ole nainen vastannut kirjoittelusta/profiilista saatua mielikuvaa. Jaksa siinä sitten. Tosin en ole pelkkää seksiseuraa hakemassa.

Vierailija
7/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei juttele... mites sitten te naiset ? :D Eikö se ole vähän sama, että naiset ei juttele tinderissä.

Vierailija
8/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin kädettömiä seurustelussa. Oikesti. Johtuu siitä, että aloitteet on ulkoistettu miehille. Miehet oppivat kokemuksesta mikä toimii ja mikä ei. Naiset taas ovat vain miesten pisteyttäjiä; osaavat kertoa mistä tykkäävät, mutta ovat omissa parisuhdetaidoissaan kädettömiä.

Vierailija
9/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi hyvännäköiselle naiselle olevan kovin hankalaa seksin kysyminen. Tosi moni mies suostuisi. Jos mies taas kysyy niin melko harva nainen suostuu hetimmiten.

Vierailija
10/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin kädettömiä seurustelussa. Oikesti. Johtuu siitä, että aloitteet on ulkoistettu miehille. Miehet oppivat kokemuksesta mikä toimii ja mikä ei. Naiset taas ovat vain miesten pisteyttäjiä; osaavat kertoa mistä tykkäävät, mutta ovat omissa parisuhdetaidoissaan kädettömiä.

Tämä taitaa tosiaankin olla totta ja merkittävin syy isoihin avioerolukuihin. Oma ex-vaimo oli kyllä vaimona varsin surkea, mutta vaatia osasi sitä sun tätä.

Vierailija
11/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi hyvännäköiselle naiselle olevan kovin hankalaa seksin kysyminen. Tosi moni mies suostuisi. Jos mies taas kysyy niin melko harva nainen suostuu hetimmiten.

Naiselta ei kovin vaikea suoritus vaikka heittää, että olisi kiva pitää vähän hauskaa tms.

Vierailija
12/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pyrin aina laittamaan jonkun avauksen kun tulee match. Ehkä puolet naisista saattaa vastata edes yhden viestin verran.

Pari riviä tekstiä itsestä tai joku muu kuva kuin pakollinen kasvokuva + laskettelu/sukellus/vuorikiipeilykuva  helpottaa persoonallisen avauksen tekemistä.

Ja sitten jos painaa  sydäntä myös muille kuin niille miehille joilla on jos se yli tuhat matchiä, niin saattaa saada paremmin keskusteluavauksia.

Vierailija
13/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olen aloittanut 90% tinderkeskusteluista. Yksikin uuno sanoi miettineensä viikon vastaako mun keskustelunavaukseen mitään. Tinderissä on ne jämämiehet, jotka eivät irl lähesty naisia eivätkä somessa lähesty tai vastaan naisten juttuihin. Miten ne luulee koskaan saavansa sen naisen, jos eivät saa missään tilanteessa sanaa suustaan? Luulevatko että nainen vain maagisesti tupsahtaa sänkyyn yksi päivä kun heräävät?

Vierailija
14/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti viiti tytöille jutella, kun tuntuu että tytöt mätsää vähän turhan herkästikin. Tarkoitan että painaa sydäntä vaikka ei yhtään oikeasti edes kiinnosta. Itsellä lähes 800 paria, mutta jos jotain tyttöä kysyy treffeille niin monesti sieltä tulee joku perus tekosyy. Joten ei hirveästi viiti naisille tuolla tosimielellä jutella. Mitä jos NAISET ITSE ALOTTAISITTE KESKUSTELUN MIEHEN KANSSA JOSTA OLETTE KIINNOSTUNUT? NÄin päin se toimisi ihan vitusi paremmn. Ihan oikeesti, miksi???

Vierailija
15/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää kun en saanut vuodessa yhtään mätsiä. Kyllä sielu kärsii

Vierailija
16/28 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap on?

Vierailija
17/28 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naisetkaan hirveästi vastaa, kun avaa keskustelun.. ja jotku on niin tiukkoja että avaus pitäis erottuajotenkin, eikö se ole sama miten sen keskustelun avaa. Miettikää nyt naisetki, järjejöntä pyytää että avaus pitäis olla jokin jään rikkoja.. itse rikon sen jään sitten pikku hiljaa, hyninkin nopeasti.. 

Kaikki kelle itse laitan sydäntä, niin olen kyllä valmis keskustelemaan ja katsomaan lähteekö juttu luistaa.. 

mutta about n50-60% vaan vastaa itseni avaaminen keskusteluihin.. itse kyllä vastaan kaikille naisille, ketkä avaat omatoimisesti keskustelun..

Vierailija
18/28 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikos Tinder varatuille? Kotona ei saa yhtään mitää ja tumputtaminen alkaa jo kyllästyttämään :) Mutta naista en silti halua vaihtaa, jos ihmettelette.

Vierailija
19/28 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen Tinderissä tavannut naisen heti ekalla kertaa suoraan seksin merkeissä (eli siis Netflix+chill.) Kyllä minä tein aloitteen. En kuitenkaan ole tällaista aloitetta tehnyt kuin sen yhden kerran, ja olen tuota käyttänyt aika kauan.

Jos seksiä haluat, niin vihjaile siitä ainakin hyvin selkeästi, jos et kehtaa itse ko. aktistä tehdä suoraa aloitetta. Jos olet tosi hyvännäköinen, niin ehkä ylität miehen seurustelukynnyksen, ja hän alkaa vähän varovaiseksi, että ehkä tuon kanssa voisi pyöräyttää muutamat muksut. Eihän parisuhteesta oikein mitään tule, jos se on alkanut netflix+chill -merkeissä.

Jos sitten taas kukaan ota edes sitä ensi kontaktia, niin siitä voi syyttää muita naisia. On aika tympeää jos aloitat keskustelun ja kukaan pareista ei ikinä vastaa. Tämä on ihan normaalia. Mulla kyllä on vastannut ainakin jotenkin yli puolet naisista, mutta luulenpa, että tämä on jo todella suuri osa vrt. keskimäärin. Aika usea kuitenkin vastaa sellaisella tavalla, että tulee sellainen bitchface mieleen :) Tiedä sitten vastaako mielikuva todellisuutta ;)

Vierailija
20/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jagemies@mail.com niin munaa irtoaa ja vaikka 10 kertaa vrk.een

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme