Olipa varsinainen uusivuosi tapailemani miehen luona.
Mies pyysi luokseen juhlimaan uuttavuotta đ. Olemme tapailleet vajaa 2kk. Kysyin voinko tuoda jotain, sanoi ettei tarvi hĂ€n hoitaa kaiken. Vein kuitenkin pullon kuohuvaa.
Ei raketteja, ei tinoja, ruoaksi pelkkiÀ nakkeja ja sinappia. KÀvimme saunassa ja nÀki mut ensi kertaa alasti ja sanoi vau. LÀhdin 01 taksilla kotiin vaikka tarkoitus oli jÀÀdÀ yöksi. Niin ja aivan unohtui, juomaksi vain olutta ja wiskiÀ.
Todellakin parempi vuosi tulossa ilman hÀntÀ.
Mukavaa uuttavuotta kaikille đ đ
Kommentit (231)
Aika tympeÀt tarjottavat tosiaan :) Jos viitsit, niin anna tuolle miehelle rakentavaa palautetta. Osaa sitten seuraavan naisen kohdalla hoitaa tilanteen vÀhÀn paremmin.
Nauroin tuolle, ettÀ sanoi "vau" :D
EipÀ mies sitten ymmÀrtÀnyt/viitsinyt paljon panostaa, se nÀkyy luultavasti muullakin tavalla hÀnen kanssaan enemmin tai myöhemmin. Mukavaa uutta vuotta ilman hÀntÀ! :)
Mikset keskustelut miehen kanssa esim mistÀ juomista pidÀt? Tai ruuasta? Onko mies laittanut sulle ruokaa? Mikset kysynyt ettÀ mitÀ aikoo hankkia ja tarjota?
Mies ei vastannut odotuksiisi.
Tuskin sai montakaan ruksia "must" listaasi. Uupumaan jÀi mm.kohta 45. tina 56.raketteja 89. tisseistÀ rutistusta saunan pÀÀlle jne.
Mulle olisi kelvannut nuokin tarjottavat, mutta ei yleensÀ ole ollut senkÀÀn vertaa. Ja vaikka on jÀÀnyt yöksi niin seuraavana pÀivÀnÀkin mies on hakenut pelkÀstÀÀn itselleen ruokaa, kaapissa kun ei ole ollut mitÀÀn. SiinÀ sitten katsot suu auki ettÀ ai jahas, miehen mielestÀ sitten on vissiin aika lÀhteÀ kotio syömÀÀn.
M. Heh ja hah....
Kai ny ainakin pesÀÀ sille annoit?
Ette naineet vaikka kÀvitte saunassa?
Miehet luulevat tarvitsevansa naisia vain seksiin, mutta tosiseikka on se, etteivÀt he kaikki ole mitÀÀn kodinhengettÀriÀ, vaikkeivÀt sitÀ itse tajuakaan. Jos miehellÀ on muita pluspuolia, tuota voisi vielÀ harkita.
Jos toinen sanoo hoitavansa tarjottavat, niin on epÀkohteliasta ruveta kyselemÀÀn, ettÀ mitÀ ne mahtaa olla. Sen verran pitÀisi aikuisen ihmisen ymmÀrtÀÀ, ettÀ hankkii lisukkeita vaikka suoraan valmiina ja jotain herkkuja, mistÀ kuvittelee vieraansa pitÀvÀn. Ap, olet tehnyt oikean johtopÀÀtöksen. En minÀkÀÀn jatkaisi noin tollon kanssa.
Kuulostaa tutulta...onko mies mistÀpÀin suomea...?
No ei todellakaan naitu. Ja en kysellyt tarjottavista. Oletin ettÀ tuon ikÀinen mies kyllÀ tajuaa jo, ettÀ nainen haluaa muutakin kuin nakkeja ja sinappia. Tarkoitus oli kyllÀ tutustua intiimisti yön aikana, mutta jostakin syystÀ mielenkiintoni lopahti tÀysin.
Ap
Onko mies muuten asennevammainen vai kehityskelpoinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta...onko mies mistÀpÀin suomea...?
RovaniemelÀinen herrasmies kyseessÀ
Ap
Olette tapailleet 2 kk ettekÀ ole panneet? Joo...seuraava.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ vika?
N22
No ehkÀ tuohon tarjoilupuoleen olisi ihan vÀhÀsen voinut panostaa. Ja tuo kommentti "wau" saunassa on ehkÀ vÀhÀn...no vÀhÀn junttia kenties... Tulee nÀin naisena mieleen, ettÀ kyseinen mies ei vÀlitÀ muusta, kunhan pÀÀsee sÀnkyyn lopuksi.
EnpÀ kyllÀ aikuisten kesken odottelisikaan mitÀÀn raketteja ja tinoja :)
ei mun mielestÀ kuulosta maailman hirveimmÀltÀ, vaukin oli varmaan kehu. ehkÀ mun standardit on tosi alhaalla sitten..
Mulla olis ollut kolmenlaista salaattia, juustoja, nakkeja, punaviiniÀ ja kuohuvaa. Harmi vain kun ei ollut ketÀÀn naista uudenvuoden seuraksi.
Sinkkumies
LisÀÀn vielÀ ettÀ mies 42v työssÀkÀyvÀ
Ap