Vuosi 2015, mitä se sinulle toi?
Mistä sinä muistat vuoden 2015 vuosien kuluttua?
Kommentit (51)
Masentava vuosi. Olen ajautunut kovin yksinäiseksi. Rahatilanne ollut huono ja elämä tuntuu toivottomalta.
Vuoden alussa olin aivan älyttömän onnellinen ja loput vuodesta aivan älyttömän onneton. Joten paljon plussa ja helvetisti miinusta.
Huolia, huolia ja lisää huolia. Ei kyllä tosin eroa viimeisistä vuosista, ehkä tulen muistamaan kymmenen vuoden perioidin samanlaisena mustana möykkynä. Ja tulevankin vuosikymmenen.
Vei minulta 20kg läskiä! Ihan hyvä vuosi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan jota yritettiin pitkään<3
Sama. Kauan kaivattu esikoinen syntyi syyskuussa.
Paras vuosi pitkään aikaan, siitä huolimatta että vietän tänkin uuden vuoden yksin kotona.
Sain paljon asioita aikaiseksi ja löysin suunnan ja toivoa.
Olin työkokeilussa ja ihastuin siellä aivan päättömästi työkaveriin. Kuinkahan kauan menee, ennen kuin saan hänet pois mielestäni...
Vierailija kirjoitti:
Paras vuosi pitkään aikaan, siitä huolimatta että vietän tänkin uuden vuoden yksin kotona.
Sain paljon asioita aikaiseksi ja löysin suunnan ja toivoa.
Minä taas olen eksyksissä ja toivon tuota vuodelta 2016. Hienoa, sinä!
Menin naimisiin ja muutin ulkomaille.
Vuoden alussa olin onneton ja jumissa, jotenkin puutunut, vaikka suhteessa rakkaan ihmisen kanssa. Keväällä erottiin, koska tilanne näytti toivottomalta. Kesä oli molemmille todella sekavaa aikaa, olimme aivan hukassa itsemme kanssa. Yhteen palattiin kesän lopulla ja nyt ollaan onnellisia kuin silloin joskus, kun ekaa kertaa mentiin yhteen. Löydettiin rakkaus uudestaan ja opittiin, mitä todella halutaan. Opittiin keskustelemaan ja jakamaan ajatukset. Lisäksi tämä jää mieleen vuotena, jolloin jätin alkoholin ja pääsin irti masennuksesta. Oikein kasvattava vuosi kaikkiaan, olen kiitollinen.
Eron paskasta suhteesta ja opiskelupaikan, jota en todellakaan olisi uskonut saavani (5% pääsykokeisiin osallistuneista hyväksyttiin).
Aivan saatanallisen naapurin se toi, jonka takia on mielenterveys mennä joka vitun päivä. Haluun vaan unohtaa koko tän vuoden.
Se toi paljon murhetta, niin että en uskonut olevani enää vuoden lopussa hengissä. Jotenkin vain olen jaksanut nämä pimeät päivät ja nyt tuntuu ettei yhtä synkkää voi enää tulla. Voimia teille kaikille uuteen vuoteen!
Työttömyyttä, perheriitoja ja mielenterveysongelmia :( En tiedä toiko mitään positiivista :(
Erosin pitkästä suhteesta.