Vuosi 2015, mitä se sinulle toi?
Mistä sinä muistat vuoden 2015 vuosien kuluttua?
Kommentit (51)
Raskas sekä onnellinen vuosi. Se toi mulle vauvan, mustasukkaisen ja katkeran exän joka mustamaalas mut kaikille. Se oli selviytymisvuosi, olin juuri muuttanut, synnyttänyt,eronnut, lopettanut mielialalääkkeet, selvinnyt kahdesta oikeudenkäynnistä sekä omituisista ihmissuhteista. Nyt kun vuosi vaihtuu uskon olevani vahvempi, tiedän millaisia ihmisiä en enää lähelleni päästä. Voin sanoa että se oli elämänkoulu.
Saavutin opiskeluissani tärkeän rajapyykin. Elämäni on vakiintunut mukavasti vuoden 2015 aikana, elän onnellisessa avoliitossa ja kaikki on hyvin.
Miksi alanuolittaa jos joku on kommentoinut saaneensa lapsen? Lähes ainoat alanuolet näihin kommentteihin, kuka ja miksi tämmöistä tekee? Onko noin huono olla?
2015 oli vuosi jolloin kela hylkäsi kuntoutuksen mun opiskeluille ja päätin etten sitten tee enää muuta kuin makailen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alanuolittaa jos joku on kommentoinut saaneensa lapsen? Lähes ainoat alanuolet näihin kommentteihin, kuka ja miksi tämmöistä tekee? Onko noin huono olla?
Mä olen huomannut saman ilmiön. Jos joku saa lapsen tai selviytyy vaikesta erosta tai työpaikkakiusaamisesta, niin jotkut alapeukuttaa. Mikä saa ihmisen olemaan katkera?
Laihdutin melkein 50 kg ja tulinkin sitten sen myötä ihan luomusti raskaaksi. Olin jo alistunut siihen, että jäisimme lapsettomiksi, mutta nyt kävi (toivottavasti) toisin... Vielä muutama kuukausi, isot odotukset siis vuodelle 2016!
Pääasiassa huonoja asioita. Toivon kaikille ja itselleni paljon hyviä asioita tälle vuodelle.
-Työpaikkakiusaamista
-työsuhteen päättyminen
-työttömyys
-sairastelu
-hyväksikäyttöä eri tahoilta
tällaista peruskauraa siis, perse pystyssä kohti uusia pettymyksiä taas.
Kolmas lapsi ja 20kg mammakiloja :D
Remontin, että on muksuille tilaa ja laina sitä varten.
Uusi isompi auto.
Ihania vanhoja ja uusia ystäviä :D
Muutama ulkomaan matka.
Oikeastaan on ollut tosi kiva vuosi! :D