Järkyttävää, VR poltti 3-vuotiaan lapsen pepun vereslihalle!
Kommentit (50)
käyttäjä-11285 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mahtaa olla teininä mukavaa kun peppu on nähtävissä netissä
Uutisessa ei lue nimeä, eikä tuosta kyllä keksisi pepun olevan kyseessä, ellei se siinä lukisi. :)
Vielä vaikeampaa, ellei jopa mahdotonta, on tunnistaa tulevaisuudessa joku teini kyseisen pepun omistajaksi. :)
Vierailija kirjoitti:
"Matkan aikana pojalla tuli tarve mennä vessaan, ja isosisko tuli hänen avukseen.
Vessareissu ei sujunut kuitenkaan ongelmitta. Poika halusi suorittaa toimensa itse ja kyyristyessään hänen takapuolensa osui kuumaan patteriin. Poika säikähti kivusta ja rupesi itkemään.
- Sisko ihmetteli, että mikä hänelle tuli ja huomasi kuinka kuumalla patteri oli ollut, äiti kertoo.
Pojan sisko ja täti huomasivat haavan, mutta eivät heti tajunneet, kuinka iso se oli. Haava ei aluksi näyttänyt kovin suurelta.
- Junasta ei löytynyt kylmäpussia, joka olisi ollut varmasti tärkeä saada heti palohaavan päälle. Sisko oli kastellut vanutuppoja ja laittanut niitä palovammaan."
3-vuotiaalla harvemmin on aikuista isosiskoa, joten minkä hemmetin takia se lasten täti ei aikuisena hoitanut lapsen vammaa?! Ei kuulosta normaalilta perheeltä, kun toinen lapsi laitetaan huolehtimaan 3-vuotiaasta ja hoitamaan hänen haavojaan :'(.
Mä olen 21v ja mulla on 3v ja 4v pikkusisarukset.
Vierailija kirjoitti:
Jääkylmää ei missään nimessä laiteta palovammaan vaan viileää.
Jep, varmasti aivan totta mutta alappa siinä miettimään kun vaihtoehtona on vain se jääkylmä tai sitten ei mitään. kumman valitset.
Tuon otsikon lukiessani odotin, että joku taas valittaa turhasta. Mutta kyllähän tuo vamma näytti järkyttävältä! Eihän nyt mikään lämpöpatteri voi olla noin lämpimällä, jos siihen ihminen pääsee osumaan. Missä kohdassa vessaa tuollainen lämpöpatteri ylipäänsä sijaitsee, että siihen ihminen pääsee osumaan? Jääköhän tuosta elinikäinen jälki?
Tuo lapsi on selvästi Perse-Arska jr..
En kyllä edes aikuisena ihmisenä olettaisi, ettei lämpöpatteriin saa koskea. Omassa kodissanikin joskus kädellä kosketan patteria ja katson, lämmittääkö tällä hetkellä vai onko kylmä. Ei ole ikinä tullut mieleenkään, että se voisi olla niin kuuma, että ihan palovamma tulisi pikaisella koskettamisella!
Joo, tuskinpa se auttamassa ollut isosisko oli kuitenkaan mikään 4-vuotias.
Miettikää, siellä on ollut joku VR:n henkilökunnan jäsen, ehkäpä konduktööri, painamassa sitä sen kolmevuotiaan persettä sitä patteria vasten. Kyllä tällainen on hirveää käytöstä. Tällaistahan aloittaja tarkoittaa.
Minusta on outoa että kolme vee matkustaa ilman vanhempia. Heitteille jättöä.
Täti voi olla vaikkapa 10-vuotias ja sisko 16-vuotias.