Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoplop ja omat eväät?

Vierailija
31.12.2015 |

"Pyydämme nauttimaan HopLopissa vain kahviomme tuotteita. Oma vesipullo kannattaa varata mukaan. Vauvanruokia voi HopLopiin tuoda itse ja niitä on mahdollisuus lämmittää kahvilaravintolassa."

Pyydämme, eli voivatko he yksiselitteisesti kieltää, että omia eväitä ei syödä?
Törkrääkin törkeämpi suunnitelmani on, että ostan kylmät juomat ja ehkä jäätelöt HopLopin kahviosta, mutta muuten pakkaisin omat eväsleivät mukaan.

Kertokaa mitä itse olette tehneet ja oletteko huomanneet, että tätä kovin tarkkaan seurattaisiin?

En kaipaa jeesustelijoilta kommentteja.
Kiitos : )

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei taida erottaa ulko ja sisäleikkipuistoja keskenään. Tottakai ulkoleikkipuistoissa voi omia eväitä syödä kun se ei tapa jos sillä gertrud-aadalla kaatuu mehu tms. Sisäleikkipuistossa taas ei voi syödä koska ne muksut likaisi tahmatassuillaan kaikki paikat kun ei malta istua alas esim huoneen sivuun. Lisäksi on se isojen sotkujen vaara. Mitään tilaa omien eväiden syöjille ei järjestetä koska se veisi tilaa niiltä huvituksilta. Ja luonnollisesti kahviossa pöydät on maksaville asiakkaille

Vierailija
22/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap palaa asiaan, otankin kasan vauvan ruokia ja lämmittelen niitä mikrossa..

Eiköhän HopLopin olisi jarkevää yksiselitteisesti käyttää sanaa "kiellämme" sanan "pyydämme" sijaan.

nyt jää kaiken mailman ketkuille, kuten minä pieni tulkinnanvara..

Sinun kaltaisesi vain innostuvat kieltämisestä. "Suomi on vapaa maa! Minähän tuon evään jos tahdon!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap palaa asiaan, otankin kasan vauvan ruokia ja lämmittelen niitä mikrossa..

Eiköhän HopLopin olisi jarkevää yksiselitteisesti käyttää sanaa "kiellämme" sanan "pyydämme" sijaan.

nyt jää kaiken mailman ketkuille, kuten minä pieni tulkinnanvara..

Sinun kaltaisesi vain innostuvat kieltämisestä. "Suomi on vapaa maa! Minähän tuon evään jos tahdon!"

Ihan kuin ala-asteella. "Suomi on vapaa maa, saan ottaa sun pyyhekumisi tai istua sun pulpetillasi." :D