Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä lesbosta tuntuu jos mies yrittää iskeä? Entä homosta jos nainen?

Vierailija
31.12.2015 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele miltä sinusta tuntuu jos "väärän" sukupuolen henkilö yrittää iskeä. Eikö tuo nyt ole helppoa kuviteltavaa?

Vierailija
2/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta kuin että joku ei kiinnostava ihminen tulisi iskemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toki imarreltu, mutta se siitä.

Vierailija
4/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko se muka oikeasti siltä, että joku nainen tulisi iskemään hetero naista tai mies hetero miestä? Vaikea kuvitella

Vierailija
5/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko se muka oikeasti siltä, että joku nainen tulisi iskemään hetero naista tai mies hetero miestä? Vaikea kuvitella

Tarkoitatko, että kyllä se lesbo kuitenkin VÄHÄN on kiinnostunut iskemään saapuneesta prinssistä?

Vierailija
6/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että tuntuisi samalta, siksi kysyinkin tätä. Jos samaa sukupuolta oleva tulisi iskemään, pitäisin sitä yllättävänä, kenties hauskana ja ehkä kiusallisenakin, koska en näytä sateenkaarilaiselta. Voi olla etten edes ymmärtäisi olevani iskemisen kohteena...

Iso osa homoista ja lesboista näyttää ihan taviksilta, joten siinä ei ole mitään kummallista jos heitä yrittää vastakkainen sukupuoli vietellä.

Vierailija
7/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lesbo, bi-seksuaali kyllä ja minulla oli nuorempana tyttökaveri ja muutenkin joku kapinoiva femakkoemakko-kausi meneillään, enkä halunnut seurustella tai puuhailla miesten kanssa. Ihan imartuen otin vastaan iskuyritykset, mutta se siitä. Se kyllä ärsytti ja huomasin olevan Todella yleistä, että monet miehet olisi halunnut tupata johonkin kimppakivaan ja kiinnostui jotenkin häiritsevän paljon siitä että tytöt seurusteli keskenään. Kyseiset tyypit sai aikaan inhoa.

Vierailija
8/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja yks läski ruma homopappi koittaa koko ajan iskeä. Ei kiva.

Vierailija
9/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuyrityksiä on tullut kaikilta sukupuolilta ja kaikenikäisiltä. Minusta se on rotuun, sukupuoleen, ikään katsomatta aina hyvin imartelevaa. :)

Vierailija
10/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin reilu parikymppinen, minua yritti iskeä suunnilleen samanikäinen lesbotyttö. Nauratti vain. En tiedä miksi luuli minua lesboksi. En ole koskaan tuntenut vetoa naisiin. Olen siis itse nainen.

Vierailija
11/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se imartelevaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta myös turhauttavaa. 

Vierailija
12/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu imartelevalta, jälkikäteen. Siinä itse tilanteessa se on yleensä lähinnä hämmentävää ja jollain tapaa inhottavaa. Etenkin, kun sanon etten ole miehistä kiinnostunut tai että olen parisuhteessa, yleensä iskemistä jatketaan surutta.

Vierailija
13/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että tuntuisi samalta, siksi kysyinkin tätä. Jos samaa sukupuolta oleva tulisi iskemään, pitäisin sitä yllättävänä, kenties hauskana ja ehkä kiusallisenakin, koska en näytä sateenkaarilaiselta. Voi olla etten edes ymmärtäisi olevani iskemisen kohteena...

Iso osa homoista ja lesboista näyttää ihan taviksilta, joten siinä ei ole mitään kummallista jos heitä yrittää vastakkainen sukupuoli vietellä.

Onpa ristiriitainen viesti; ensin sanot, että on vaikea kuvitella, koska et näytä sateenkaarilaiselta, sitten sanot, että iso osa homoista ja lesboista näyttää taviksilta.

Vierailija
14/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun olin reilu parikymppinen, minua yritti iskeä suunnilleen samanikäinen lesbotyttö. Nauratti vain. En tiedä miksi luuli minua lesboksi. En ole koskaan tuntenut vetoa naisiin. Olen siis itse nainen.

Eivät aina ns luule lesboksi, vaan joku voi ihastua sinuun kuitenkin ja yrittää, että jospa onnistuisi sittenkin.

Itselläni sellainen kokemus, olen hetero, ja minua yritti bi-nainen iskeä, vaikka tiesi, että pidän vain miehistä seksuaalisesti. Kokemuksena se oli herttainen ja imarteleva, ja olen jotenkin liikutettu.

Vierailija
15/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät aina ns luule lesboksi, vaan joku voi ihastua sinuun kuitenkin ja yrittää, että jospa onnistuisi sittenkin.

Itselläni sellainen kokemus, olen hetero, ja minua yritti bi-nainen iskeä, vaikka tiesi, että pidän vain miehistä seksuaalisesti. Kokemuksena se oli herttainen ja imarteleva, ja olen jotenkin liikutettu.

Lisään vielä, että ei tunnu samalta, jos joku mies, josta en ole kiinnostunut, yrittää pokata minut. Se on silloin jotenkin epämiellyttävää ja harmillista, ja ehkä se menee enemmän ihon alle se miehen kiinnostus ja tiivis halukas katse, kun taas nainen ei ole samalla lailla uhkaava (minun kokemusteni mukaan). 14

Vierailija
16/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko minkälaiselta ne sateenkaarilaiset näyttää? Siis se suurin osa, joka ei todellakaan käyttäydy kuin tv-sarjojen karikatyyrit. Auttaisi minuakin, kun on lesbo, mutta en todellakaan osaa tunnistaa satavarmasti kaikki sateenkaarilaisia. Ja toisaalta minua pitää varmaan 99% heterona.

Siitä iskemisestä: kivaltahan se tuntuu, jos joku mukavannäköinen ja kiva mies tai nainen yrittää iskeä, mutta näin varattuna ihmisenä sillä ei ole mitään merkitystä minulle, kun en ole kuitenkaan kiinnostunut.

Onpa ristiriitainen viesti; ensin sanot, että on vaikea kuvitella, koska et näytä sateenkaarilaiselta, sitten sanot, että iso osa homoista ja lesboista näyttää taviksilta.

Vierailija
17/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero harvemmin kohtaa iskuyrityksiä oman sukupuolensa taholta, joten voi oudoksuttaa enemmän kuin homoa/lesboa, joka on tottuneempi heteroiden iskuyrityksiin

Vierailija
18/18 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ei tunnu samalta, jos joku mies, josta en ole kiinnostunut, yrittää pokata minut. Se on silloin jotenkin epämiellyttävää ja harmillista, ja ehkä se menee enemmän ihon alle se miehen kiinnostus ja tiivis halukas katse, kun taas nainen ei ole samalla lailla uhkaava (minun kokemusteni mukaan). 14

Ei todellakaan tuntunut pahalta, enemmänkin olin tosiaan hämmentynyt, kun hän alkoi silittelemään minua. Jos joku mies, mistä en tykkää olisi tullut silittelemään, olisin varmaan suuttunut. Sanoin vain tytölle että olen hetero.