Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko juhlii tänään uutta vuotta lasten kanssa?

Vierailija
31.12.2015 |

Eli lapset eivät mene yökylään eikä ole mitään ryyppyjuhlaa vaan mennään lasten ehdoilla. meillä näin miten teillä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kyllä, mutte ei omien vaan tuttavaperheen lasten. Omat lapset ovat niin isoja että eivät vietä uutta vuotta enää meidän vanhempien kanssa. Mennään tuttuvaperheelle, jossa on vielä nuorempia lapsia, mutta siinä perheessä alkoholia ei nautita kuin ehkä yksi kuohari pullo juhannuksena ja toinen uutena vuotena, joten kovn kosteaa juhlintaa ei ole luvassa.

Vierailija
2/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin.

Mietin tässä, että lapset on jo niin isoja, että he voisivat olla keskenään kotona, mutta tuntuisi todella tyhmältä ja oudolta jättää lapset kotiin ja mennä itse ampumaan raketteja ja pitämään hauskaa.

Ajatushan lähti siitä, että lapset eivät halua meidän mukaan kaveriperheen luo. Kukaan ei ryyppää jalkoja alta ja autolla sieltä pois tullaan, mutta silti en kykene jättämään lapsia keskenään kotiin. En vaikka heillä todennäköisesti olisi ihan kivaa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä voiko tähän ilmoittautua, kun en aio sen kummemmin juhlia. Lasten kanssa kyllä olen ja saatanpa punaviinilasillisenkin ottaa.

Vierailija
4/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee nukkumaan jo aikaisin, juhlitaan miehen kanssa kaksin sitten.

Vierailija
5/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Selvinpäin, koska vanhin lapsi, teini rimpalla. Vahdin siis puhelinta.

Vierailija
6/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä myös vietetään perheen kesken uutta vuotta ja lapsia mukana. Kyllä me juhlitaan ihan kaikkien ehdoilla, niin että kaikilla on mukavaa. Syödään hyvin, aikuiset juo kuohuvaa, lapset limua. Ammutaan raketteja pitkin iltaa, koska nuorin on vasta 5-v. Tällä kertaa ei tule vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän