Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa tinderistä matcheja?

Vierailija
31.12.2015 |

Olen ihan peruskomea mies pääkaupunkiseudulta. Matcheja tullut 3 viikon aikana vain n. 20, ja suurin osa niistäkin ollut botteja, valaita/ylipainoisia naisia. Eikö tavallisille naisille kelpaa enää tavallinen mies, valikoiko naiset tinderissä niin että painavat sydäntä vain joka 1/10 jne? Tiedän että naiset saavat enemmän matcheja kuin miehet, mutta on tämä silti kummaa touhua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos profiilissasi on hauispullistelukuva tai kaljanjuonti/kännikuva, niin siitähän se johtuu.

Vierailija
2/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla huono kasvokuva? Esim. sumea ja epätarkka, liian kaukaa otettu, josta ei erota, minkä näköinen olet? Miksi olet itse muuten tykännyt niistä lihavista naisista, jos heidän kuvansa eivät ole aidosti miellyttäneet? Ei tinderissä kuulu tykätä kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuva tänne niin arvostellaan.

Vierailija
4/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä naisena en ole saanut parin kuukauden aikana edes tuota 20 matchia, vaikka aika auliisti olen itse sydäntä jaellut. Kummallakin sukupuolella on liian suuret luulot omasta tasostaan. Ja täytyy sanoa että miesten kuvat on luokattoman huonoja. Suurin osa epäselviä kännäyskuvia tai sitten kuvat ovat yli viiden vuoden takaa, eräällä näkyi päivämäärä vuodelta 2007 kuvassa...

Vierailija
5/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne. Eikä ole mikään kännäys/pullistelukuva. Itse oon jakanut varmaan 500 sydäntä parin kuukauden aikana, mutta matcheja vain kaksi, joista toinen yritti myydä jotain ja toinen ei vastannut

Vierailija
6/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden ajalta taitaa olla parikymmentä mätsiä joista ehkä puolet vastannut aloitusviestiin. Kasvokuva studiossa otettu tänä vuonna, ja sitten on asiallinen kokokuva. Eri tekstejä on vaihdeltu vuoden mittaan. Lähes kaikille sydäntä paitsi ihan valaille kun itse olen melko hoikka.

Tuo 1/10 osuus naisilla taitaa olla suurta liioittelua ja kaikki kuitenkin painaa sydäntä sille samalle komistukselle, paitsi valaat jotka tod näk jakelee sydäntä suunnilleen kaikille. Todella komea kaverini joka yllytti tinderin kokeiluun esitteli jotain toista tuhatta mätsiä ja kertoi löytäneensä panoseuraa joka viikonlopulle. Itse en tietenkään ole tuotakaan kautta päässyt noin pitkälle, joskus harvoin onnistuu pääsemään toisillekin treffeille. No, joku on sentään kehunut hauskaksi ja mukavaksi tyypiksi mutta kun kemiat ei vaan ikinä kohtaa kenenkään kanssa..

Vierailija
7/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa tuo jatkuva valaan hokemisesi. En usko että olet hauska ja mukava tyyppi. En tiedä Tinderistä mitään, mutta epäilen, että olet jotenkin antanut luonteesi näkyä.

Vierailija
8/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet laittako kaikille tykkäystä! Vain niille, joista oikeasti tykkäätte.

Vierailija
9/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole muuttanut parinhaun perusasetelmaa mitenkään. Komeat/kauniit saavat, muut jäävät ilman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän