Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäs mennä Cittariin mutta ahdistaaa !!!!

Vierailija
31.12.2015 |

Yhen maissa ja mua ahistaa jo nyt se ihmispaljous :( Tietäähän sen että ihmisiä on paljon kun kuuteen vaan auki ja huomenna ei oo auki ollenkaan!

Apua :( Miten mä rauhotun???

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään sen verran, että ei tässä auta pelkät Siwassa käynnit. Sitäpaitsi siwa on tosi kallis paikka, käydään ostamassa sieltä vain maitoa joskus. Yleensä kyllä lidlitkin ostetaan maidosta. 

AP

Vierailija
22/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies voi mennä ilman muakin, mutta haluaisin itekin mukaan :( Pitäs ostaa hiuksille hoitoaineita, enkä jaksa alkaa paperille kirjottelemaan minkälaista tuoda kun mies tuo kuitenkin väärää.

Ja haluan muutenkin katsella mitä kaikkea uusia tuotteita on tullu mm. hiuksille ja ihan muutenkin. 

Eikä tee ollenkaan hyvää että annan ahdistukselle vallan, siksi koitan pystyä menemään mukaan.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle tekstarina ostoslista. Pääsee aikasemmin kauppaan ennen pahempaa ruuhkaa.

Vierailija
24/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään sen verran, että ei tässä auta pelkät Siwassa käynnit. Sitäpaitsi siwa on tosi kallis paikka, käydään ostamassa sieltä vain maitoa joskus. Yleensä kyllä lidlitkin ostetaan maidosta. 

AP

Vai maidot Lidlistä?

Vierailija
25/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa on varmaan isompi kuin teidän jääkaappi että kyllä sieltä täytettä löytyy. Myös niitä tukka-aineita.

Vierailija
26/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, joo siis maidot lidlistä eikä lidlit maidosta :D Oon kai niin jännittyneessä tilassa jo, että selitän mitä sattuu.

AP

Vierailija
27/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sä pystyt työsi hoitamaan jos pelkkä kaupassakäyntikin ahdistaa?

Vierailija
28/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työelämässä.

AP

Vierailija
29/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mä en ole asioinut noissa isoissa kaupoissa yli vuoteen. Inhoan sitä ihmispaljoutta ja lenkkeilen mieluummin ulkona kuin marketissa.

Vierailija
30/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku paniikkihäiriö/ahdistuneisuushäiriö? Jos joo niin sitten ymmärrän. 

Mene kuitenkin kauppaan. Älä muista ihmisistä välitä, keskityt vaan ostoksiisi.

Vierailija
31/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissä kaupoissa oikeasti ole edes mitään hillitöntä ruuhkaa, kassojakin on auki niin paljon ettei mitään jättijonona muodostu. Tosi naurettavaa aikuisen naisen tehdä jostain kauppareissusta näin iso numero, joillain ihmisillä on elämässään oikeitakin ongelmia. Häpeäisit. Ja työtönkin vielä...

Vierailija
32/32 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä kaupoissa oikeasti ole edes mitään hillitöntä ruuhkaa, kassojakin on auki niin paljon ettei mitään jättijonona muodostu. Tosi naurettavaa aikuisen naisen tehdä jostain kauppareissusta näin iso numero, joillain ihmisillä on elämässään oikeitakin ongelmia. Häpeäisit. Ja työtönkin vielä...

Ehkäpä mun ongelma on mulle oikea ja iso ongelma, vaikka se ei sulle olekaan :) Mut raiskattiin vuosi sitten ja sen jälkeen mulle alkoi tulemaan ahdistusta ja paniikkikohtauksia. En mä voi tälle asialle mitään, koitan vaan pärjätä ja yrittää mennä tilanteisiin, vaikka ne ahdistusta luokin. 

Anteeksi olemassaoloni ja "ongelmani" :D

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme