Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fysioterapeutit vaihdoitteko liittoa?

Vierailija
30.12.2015 |

Liityittekö uuteen liittoon vai jäittekö Tehyyn ja miksi? Tuntuiko teistäkin että tämä juttu tuli ihan puskista ja päätöstä vaadittiin heti? Itse päädyin jäämään Tehyyn, ei ole ollut koskaan siitä pahaa sanottavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko liian muutosvastarintainen?

Vierailija
2/6 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään Tehyyn. Fyssareiden homma tuntuu todella epämääräiseltä ja huonosti hoidetulta. En ymmärrä, miten saavat taloutensa pyörimään ilman Tehyä, kun jäsenmäärä on kuitenkin niin pieni.

Eikä pienellä liitolla ole neuvotteluissa mitään virkaa. Akava ei muutenkaan ole kunnostautunut pienipalkkaisten naisten asioiden ajajana.

Vierailija
4/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan, ei isoa vanhaa liittoa kiinnosta ala, jonka edustajia liitossa on vain muutamia. 

Neuvotteluissa massalla on voimaa.

Vierailija
5/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehy tietysti, ei kahta sanaa. Aina olen saanut apua kun olen tarvinnut. Luottausmies ollut korvaamaton apu.  FT-liitto on hoitanut taloudellista edunvalvontaa viimeksi 80-luvulla. Kokemus puuttuu. Siinä ei opettajien ja lääkärien tuki paljoa auta. Järjetön päätös FT-liitolta irtautua Tehystä, alan ihmiset tarvitsisivat yhtä liittoa eikä hajaannusta. Tästä ei hyödy kuin työnantaja.

Vierailija
6/6 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyssä on useita eri ammattialoja, tämä on totta. Se ei kuitenkaan tarkoita, että yksittäisen ammattikunnan etua ei tarvittaessa ajeta. Ja kuvitteletko, että fyssareiden edunvalvonta onnistuu paremmin lääkäreiden ja opettajien kuin muun hoitohenkilöstön kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi