isomummun nimi tytölle
Leikittelyä.
Mikä näistä paras: Kerttu, Elina, Mirjami, Maria
Mitä vaihtoehtoja teillä on?
Kommentit (13)
Elina.
Kerttu on tosi yleinen, Mirhami jotenkin vähän ....romani...Maria taas maailman yleisin tytön nimi, tosin teitty etunimenä nykyisin harvinaisempi Suomessa.
Elina on samaan aikaan perinteinen suomalainen mutta myös helppo kansainvälisesti.
Milma, Aino, Impi, Senja.
Aloittajan vaihtoehdoista Elina ( Kerttu menis muuten mutta läheisen koiralla tuo nimi)
Jatkan vielä, et meidän lapsilla on kaikilla isoisovanhemman nimi toisena/kolmantena nimenä. Käytetty on Mirjami, Rauha, Otto ja Eemeli. Varastossa vielä Bertta, Antti ja Airi :) /1
Mirjami, noi muut alkaa olla taas aika yleisiä. Minkä ikäinen muuten olet? Noi nimet on mulle mun vanhempien sukupolven nimiä. Mun isoisovanhempien nimistä löytyy esim. Moses ja Kustaava :)
Vierailija kirjoitti:
Mirjami, noi muut alkaa olla taas aika yleisiä. Minkä ikäinen muuten olet? Noi nimet on mulle mun vanhempien sukupolven nimiä. Mun isoisovanhempien nimistä löytyy esim. Moses ja Kustaava :)
Nämä isomummut ovat 30-luvulla syntyneitä. ap.
Vaihtoehtoina Maija, Helka, Martti ja Veijo. En antaisi mitään noista omalleni, tykkään näistä uudemmista :)
Kaikki ovat kauniita nimiä, mutta Mirjamin valitsisin tuunattuna muotoon Miriam.
Kerttu, Elina tai Mirjami noista vaihtoehdoista. Maria on kaunis, mutta mielestäni liian yleinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Paskat
En antaisi, ruma nimi; tulee uloste mieleen. Mutta eikös tämä ole enemmän eurooppalainen miehen nimi, vai oliko se Pascal?
Kauniita nimiä!! Oma suosikkini on Mirjami, mut Elinakin on tosi kaunis ja klassinen.