Kylläpä teemu puhuu kauniisti sirpasta
Ihana teemu!( Ei oo isoja kirjaimia kielipoliisille)
Kommentit (13)
Kielsikö Sirpa Veeraa taputtamasta liian isosti? Näytti vähän siltä :D Veera alkoi taputtaa paljon hillitymmin yhtäkkiä kun äiskä jotain sanoi.
Mua todella ärsyttää nämä kiekkojuhlallisuudet. Puhutaan pitkälti päättömiä ja itketään kollektiivisesti. Itse silitin taannoin työpaitoja ja kuuntelin Saku Koivua ja tuumin, että WTF? Selänne oli tänään sujuvasanainen kyllä, mutta Kummola aiheutti samaa myötähäpeää, samoin kuin Koivu jokunen päivä sitten. Eivät nämä herrat nyt mitään nobelisteja kuitenkaan ole.
Järkyttävää kyllä näiden jääkiekon pelaajien suosio. Lapsellista aikamiehen pelata jääkiekkoa :)
Ei tosiaankaan mitään nobelisteja. Pelkkää kiekkoa yritetty saada maaliin vuosia ja vuosia. heh heh. Vaikka maksetaan hyvin niin siitä huolimatta lapsellista. Siivoojakin tekee arvokkaampaa työtä kuin nämä pojat.
Tyrkkyteemulla on vastaava kiima päästä lööppeihin, kuin minttuvirtasella ja muilla pissiksillä
Olen lukenut keskustelupalstoilta lukuisia ketjuja, kuinka Teemu pettää Sirpaa ja tekee pitkiä panoryyppyreissuja. Sirpa tietää mutta on okei asian kanssa. "Odotin" tältäkin keskustelulta samaa, kun avasin :D
Piti tulla kesken pelin katsomaan millainen Sirpan ja Teemun mollausketju täällä on meneillään. Paljon iisimpi kuin luulin.
Kurjaa panettelua siivoajia kohtaan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut keskustelupalstoilta lukuisia ketjuja, kuinka Teemu pettää Sirpaa ja tekee pitkiä panoryyppyreissuja. Sirpa tietää mutta on okei asian kanssa. "Odotin" tältäkin keskustelulta samaa, kun avasin :D
No sinähän sen sanoit
Ei täälä ole kukaan niitä haukkunut!
Up mikä takki sil oli? Ihana mist ostertu
Eikä linkkiä juttuun kiinnostuneille.