Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa vanhemmille seksuaalisesta suuntautumisesta?

Vierailija
30.12.2015 |

Tajusin n. vuosi sitten pitäväni naisista. En ole vieläkään saanut kerrottua asiasta vanhemmilleni ja kaipaisinkin vinkkejä teiltä, miten ottaisin asian esille? Pelkään heidän "suuttuvan" minulle, olen ainut lapsi ja lesbouteni tarkoittaisi heille että eivät tule saamaan ollenkaan lapsenlapsia tai lapsensa kirkkohäitä. Nykyisin he ja muut sukulaiseni kysyvät harva se päivä että koskas tuon jonkun "kivan pojan" näytille, pahoitan mieleni näistä kommenteista ja en haluaisi "pimittää" tätä asiaa heiltä enää pitempään. Teillä mammoilla on jo enemmän elämänkokemusta, auttakaa mua !
N20

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät vanhemmillesi vaikkapa keittiön pöydälle kuvan, jossa olet saksimassa jonkun kivan tytön kanssa, jolloin he vaivihkaa ja hienovaraisesti huomaisivat asian :)

Vierailija
2/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka et voi saada lapsia jos olet lesbo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun kysytään, koska tuot jonkun pojan näytille, vastaat vain että sitten kun tuot jonkun niin se ei ole poika vaan tyttö.

Vierailija
4/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten? Onko jokin muotioikku?

Vierailija
5/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lesbona on mahdollista hankkia lapsia, mutta tällöin minun ja kumppanini lapsi voisi olla biologisesti korkeintaan vain toisen meistä. En usko että pääsisin kumppanini kanssa yhteisymmärrykseen kumpi "hankkii lapsen" eli on raskaana ja synnyttää. Olisin varmaan mustasukkainen siitä, että yhteisellä lapsellamme on vain toisen meistä geenit, pelkäisin jääväni etäisemmäksi lapsesta kuin hänet synnyttänyt kumppanini jne jne.... Eihän näissä mun peloissa välttämättä ole mitään järkeä, mutta ajatus tästä ei oikein nappaa. Mistä myös löytyisi sopiva mies, jolta sperma? Adoptio olisi myös vaihtoehto.. Sekään ei vaan ole kaikkia varten :( Näistä syistä luulen jääväni lesbona lapsettomaksi... ap

Vierailija
6/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten? Onko jokin muotioikku?

Pistin aluksi mun tuntemukset naisia kohtaan "kahdenkympin kriisin" piikkiin, mutta pikkuhiljaa oon käsittänyt että kyllä mä oikeasti olen naisiin päin. Olen aikaisemmin seurustellut miesten kanssa, mutta suhteissa olo ahdisti, eivätkä ne kestäneet kauaa. Miesten kanssa olo ei vaan tuntunut oikealta, en tuntenut olevani "rakastunut". Luulin yhdessä vaiheessa jopa olevani a-seksuaali, kun en halunnut ollenkaan miehen kosketusta. Tajusin, miltä rakastuminen tuntuu ja millaista on kun toisen ihmisen pieninkin hipaisu tuntuu räjäyttävän pään, kun olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa. Nyt ajan kanssa tämä tunne on vain voimistunut. ap

Vierailija
7/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin vanhemmille lesboudestani syksyllä. Ajattelin ensin vuosia, että vaan joku kerta sanoisin suoraan jotain kun äiti kysyisi pojista, mutta eihän siitä ikinä tullut mitään. Siirsin sitä totuuden kertomista aina vaan seuraavaan ja seuraavaan kertaan, kun pelkäsin liikaa. Lopulta päätin vaan joku ilta hetken mielijohteesta lähettää tekstarin ja se oli mun mielestä ihan hyvä tapa kertoa. Sain sanottua kaiken tärkeän mielestäni oikealla tavalla, ja vanhempien ei tarvinnut reagoida ihan heti vaan hekin saivat valita sanansa ihan rauhassa. Kirjeen tai sähköpostin kirjoittaminen voisi myös olla hyvä idea. Jos siis susta tuntuu siltä, että kasvotusten kertominen on liian vaikeaa. Muutenhan toi olisi hyvä, että sanot tuovasi mieluummin tytön näytille tai jotain tällaista, jos vanhemmat kyselee pojista.

Vierailija
8/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun kaksi naista ei voi lisääntyä,siinä on sellainen biologinen este.

Vierailija
9/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tekstiviestiä, sähköpostia ym jos olisi helpompaa.

Vierailija
10/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sillifileitä ja nuole villisti niitä vanhempiesi edessä, niin asia tulee heillekin selväksi.

Vierailija
11/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla "Olen lesbo.".

Vierailija
12/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun kaksi naista ei voi lisääntyä,siinä on sellainen biologinen este.

Tervetuloa 2010-luvulle. Nykyään on mahdollista olla äiti ilman suhdetta lapsen isään. :)