Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaukseni uudelle vuodella 2016

Vierailija
30.12.2015 |

Aion jatkaa eloani yksinäisenä mutta ihan fiksuna sekä muutenkin komeana miehenä. Naisten perässä en ala edelleenkään juoksemaan. Ajattelin vain ilmoittaa jo etukäteen ettei jää kellekään epäselväksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tyynesti nauttia elämästäni kuin raukea kissa aina kun siihen on vähänkään saumaa. Otan iisisti ja pidän itteni naisena. :) Toivon parempaa ja siihen myös teoillani pyrin, mutta olen aidosti kiitollinen olemassa olevista hyvistä asioista ja aion aloittaa vuoden nenä kiinni kirjassa.

Vierailija
2/3 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tyynesti nauttia elämästäni kuin raukea kissa aina kun siihen on vähänkään saumaa. Otan iisisti ja pidän itteni naisena. :) Toivon parempaa ja siihen myös teoillani pyrin, mutta olen aidosti kiitollinen olemassa olevista hyvistä asioista ja aion aloittaa vuoden nenä kiinni kirjassa.

Mistä miinus toisen ihmisen lupauksiin? Hakeudu kuule palstamiinustaja hoitoon, et selvästikään tajua itse olevasi sen tarpeessa, mutta kuka tahansa muu tajuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan etten mene töihin ja nostan mahdollisimman paljon verorahoilla kustannettuja tukia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän