Naisilla on vain heidän kehonsa
Olen alkanut uskomaan tähän väitteeseen "All woman have is their bodies" eli ulkonäöllä ja kropallaan saavuttavat suosionsa. Naisen persoonalla on hyvin vähän merkitystä hänen kiinnostavuuteen ja suosioon. Tietysti mitä vanhemmaksi nainen tulee ja ulkonäkö katoaa alkaa persoonalla olla enemmän merkitystä, mutta nuorilla naisilla se on vain se keho mikä kiinnostaa valtaosaa.
Kommentit (31)
Niin, eikä sillä kehollakaan enää ole mitään virkaa jos neitsyys on menetetty, eikö? No, onneksi naiset osaa siivota ja laittaa ruokaa, ei ihan turhanpanttina tartte naisparkojenkaan koko elämää olla.
Väitehän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kyllä se mitä pään sisältä löytyy ratkaisee lähes kaiken, ulkonäkö vaan tekee sen ensimmäisen vaikutuksen.
Mikä vittu teitä miehiä täällä oikein vaivaa? Sen puute varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Väitehän ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kyllä se mitä pään sisältä löytyy ratkaisee lähes kaiken, ulkonäkö vaan tekee sen ensimmäisen vaikutuksen.
Kai se pääkin ja sen sisältö kuuluu meidän kokonaisuuteen? :)
Siksi islamilainen pukeutuminen on järkevää. Nainen arvioidaan silloin yksilönä ja älynsä perusteella, ulkoisia avuja ei voida arvioida. Esimerkki: rivissä seisoo 5 islamilaisittain pukeutunutta naista. Toki kasvoista voi nähdä ulkonäköä, mutta seksikkyydessä ei "kilpailla" ja täten naisten objektina olo on karsittu pois.
Tuo on vain näkökulmaharha. Meidän yhteiskunnassamme nainen voi pärjätä aivan hienosti omillaan, ainakin jollei häneen ole iskostettu sitä ajatusta, että pitäisi miellyttää muita. Nainen, joka hankkii hyvän ammatin, ei tarvitse kenenkään suosiota. Voi olla, että joissakin ammateissa ulkonäölläkin on ainakin jotain piilomerkitystä, mutta ainahan voi tehdä vaikkapa etätöitä tai perustaa oman yrityksen.
Avainkysymys onkin, miksi sitä suosiota pitäisi tavoitella? Ainakin tämän palstan mukaan ei edes parisuhdemarkkinoilla, sillä niin usein täällä näkee väitettävän, että nainen kuin nainen saa aina miehen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi islamilainen pukeutuminen on järkevää. Nainen arvioidaan silloin yksilönä ja älynsä perusteella, ulkoisia avuja ei voida arvioida. Esimerkki: rivissä seisoo 5 islamilaisittain pukeutunutta naista. Toki kasvoista voi nähdä ulkonäköä, mutta seksikkyydessä ei "kilpailla" ja täten naisten objektina olo on karsittu pois.
Noissa burkamaissa moni muukin asia karsitaan pois, kuten naisten äänioikeus, liikkumisvapaus, tasa-arvo, rahan omistamisoikeus jne, jne.
Naisilla on vain heidän kehonsa eikä kenenkään muun.
Muuten hui hai teille lassukkateoreetikoille. Teillä ei ole muuta kuin omat päiväunet ja netti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain näkökulmaharha. Meidän yhteiskunnassamme nainen voi pärjätä aivan hienosti omillaan, ainakin jollei häneen ole iskostettu sitä ajatusta, että pitäisi miellyttää muita. Nainen, joka hankkii hyvän ammatin, ei tarvitse kenenkään suosiota. Voi olla, että joissakin ammateissa ulkonäölläkin on ainakin jotain piilomerkitystä, mutta ainahan voi tehdä vaikkapa etätöitä tai perustaa oman yrityksen.
Avainkysymys onkin, miksi sitä suosiota pitäisi tavoitella? Ainakin tämän palstan mukaan ei edes parisuhdemarkkinoilla, sillä niin usein täällä näkee väitettävän, että nainen kuin nainen saa aina miehen.
Tätä kysymystä meikälassukka on juuri yrittänyt täälläkin kysyä naisilta! Ulkonäköä tarvitaan seksin/parisuhteen saamiseen ja muissa kateuden herättämiseen. Norminaisen ulkonäkö riittää takuuvarmasti ensimmäiseen tavoitteeseen, joten jäljelle jää tarve katuden herättämiseen. Miksi se on niin tärkeää naisille, että sen eteen nähdään valtavasti vaivaa?
Miehillähän ne ulkonäköpaineet rationaalisesti ajatellen ovat, sillä naisten suosio on tiukassa ihan jo epäsuotuisan sukupuolijakauman vuoksi.
Ja nuorella naisella, jolla ei ole sitä kaunista vartta, ei ole mitään tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit sen, että naisiksi lasketaan vain kauniit naiset ja siedettävän näköiset normaalipainoiset naiset ja joskus kauniit hieman ylipainoiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut uskomaan tähän väitteeseen "All woman have is their bodies" eli ulkonäöllä ja kropallaan saavuttavat suosionsa. Naisen persoonalla on hyvin vähän merkitystä hänen kiinnostavuuteen ja suosioon. Tietysti mitä vanhemmaksi nainen tulee ja ulkonäkö katoaa alkaa persoonalla olla enemmän merkitystä, mutta nuorilla naisilla se on vain se keho mikä kiinnostaa valtaosaa.
Se mikä kiinnostaa valtaosaa ei liene minun vastuullani.
Jos on tyhjä pää niin on tyhjä pää.
Minä ainakin saan miehen kiinnostumaan pelkästään läheltä kävelemällä. Siihen ei tarvita seksivaatteita eikä paljasta persettä. Pelkkä olkapään liike riittää.
Muttasitähän te sovinisti-musulmaanit ette käsitä. Ikävää teille mutta sitäkin kivempaa meille joilla on vähän terävämmät aistit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa burkamaissa moni muukin asia karsitaan pois, kuten naisten äänioikeus, liikkumisvapaus, tasa-arvo, rahan omistamisoikeus jne, jne.
Sinulla ei taida olla muuta tietoa kuin meduan antama kuva jostain perähikiän maalaiskylästä? Islamissa naisella on äänioikeus sekä oikeus omaan omaisuuteensa. Ollut paljon ennen kuin nämä oikeudet tavoittivat länsimaat.
Se, että jossain kulttuurissa naisen oikeuksia rajoitetaan räikeästi, ei ole yhtäkuin islam.
Itse olen ihastunut aika lailla erääseen vanhempaan hieman ylipainoiseen naiseen ja arvatkaahan miksi? No siksi että hän on niin vietävän rento ja iloinen hymyilevä (ainakin minulle) nainen. Pilke silmäkulmassa ja hauska kuin mikä. Sellaista naista ei vain voi varustaa. 😊 vahinko vain että hän on varattu. Mutta haittaako tuo. Minulla on suunnitelmia kuinka saisin hänet peiton alle lämpimään.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kysymystä meikälassukka on juuri yrittänyt täälläkin kysyä naisilta! Ulkonäköä tarvitaan seksin/parisuhteen saamiseen ja muissa kateuden herättämiseen. Norminaisen ulkonäkö riittää takuuvarmasti ensimmäiseen tavoitteeseen, joten jäljelle jää tarve katuden herättämiseen. Miksi se on niin tärkeää naisille, että sen eteen nähdään valtavasti vaivaa?
Miehillähän ne ulkonäköpaineet rationaalisesti ajatellen ovat, sillä naisten suosio on tiukassa ihan jo epäsuotuisan sukupuolijakauman vuoksi.
Et ole ollu tarpeeksi naisten seurassa tajutaksesi keskimääräiset sukupuolierot. Jos mies on keskimäärin kiinnostunut naisen ulkonäöstä niin keskimääräinen nainen ei laita miehen ulkonäölle läheskään niin paljon painoarvoa. Monelle riittää se, että mies on puhdas ja siisti (antaa viitteitä muista luonteenpiirteistä). Siksipä miehellä ei ole ulkonäköpaineita heterosuhteissa puoliksikaan niin paljon kuin naisilla.
Nuo kauniit naiset joskus kompensoivat kehittämällä sitä piirrettään, joka takaa heille parasta tuottoa (huomio, seura, laadukas puoliso). Joku sitten on kaunis että älykäs ja joku oikein ahkera sekä näyttävä että älyllisesti menestyvä (tosin tietynlainen ulkoinen olemus voi olla este uralla etenemiseen).
Päivän paras aivopieru. Kiitos, nauratti!
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan vaikka urheilijoita, niin naisilla n. 0,5 % on persoona. Miehillä sentään 10 - 20% antavat viitteitä jostain itsestään ja pullikoivat vastaan yleistä maailmankuvaa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan vaikka urheilijoita, niin naisilla n. 0,5 % on persoona. Miehillä sentään 10 - 20% antavat viitteitä jostain itsestään ja pullikoivat vastaan yleistä maailmankuvaa.
Mies
Kuten Nykänen. Halveksittu, mutta jos ei porsoonaa löydy, niin ei sitten keltään. Hyppään vaikka kännissä, jos minua huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihastunut aika lailla erääseen vanhempaan hieman ylipainoiseen naiseen ja arvatkaahan miksi? No siksi että hän on niin vietävän rento ja iloinen hymyilevä (ainakin minulle) nainen. Pilke silmäkulmassa ja hauska kuin mikä. Sellaista naista ei vain voi varustaa. 😊 vahinko vain että hän on varattu. Mutta haittaako tuo. Minulla on suunnitelmia kuinka saisin hänet peiton alle lämpimään.....
Kerro mitä olet suunnitellut jne😊
Jep, ja sitä auliisti jaetaan röyhkeimmille ottajille. On se kyllä kummallista.