Naisilla on vain heidän kehonsa
Olen alkanut uskomaan tähän väitteeseen "All woman have is their bodies" eli ulkonäöllä ja kropallaan saavuttavat suosionsa. Naisen persoonalla on hyvin vähän merkitystä hänen kiinnostavuuteen ja suosioon. Tietysti mitä vanhemmaksi nainen tulee ja ulkonäkö katoaa alkaa persoonalla olla enemmän merkitystä, mutta nuorilla naisilla se on vain se keho mikä kiinnostaa valtaosaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut uskomaan tähän väitteeseen "All woman have is their bodies" eli ulkonäöllä ja kropallaan saavuttavat suosionsa. Naisen persoonalla on hyvin vähän merkitystä hänen kiinnostavuuteen ja suosioon. Tietysti mitä vanhemmaksi nainen tulee ja ulkonäkö katoaa alkaa persoonalla olla enemmän merkitystä, mutta nuorilla naisilla se on vain se keho mikä kiinnostaa valtaosaa.
Se mikä kiinnostaa valtaosaa ei liene minun vastuullani.
Jos on tyhjä pää niin on tyhjä pää.
Minä ainakin saan miehen kiinnostumaan pelkästään läheltä kävelemällä. Siihen ei tarvita seksivaatteita eikä paljasta persettä. Pelkkä olkapään liike riittää.
Muttasitähän te sovinisti-musulmaanit ette käsitä. Ikävää teille mutta sitäkin kivempaa meille joilla on vähän terävämmät aistit ;)
Toki pelkkä pariutumisikäisen naisen olemassaolo riittää herättämään miesten kiinnostuksen. Vähän kuten lohi on niin arvokas kala, että sitä kannattaa pyytää vaikka ei tärppäisikään.
Ajattele näitä burkhamaita: siellä miehet ovat niin herkkiä, että jos näkevätkin naisen paljaan nilkan vilahtavan, on heidän lähdettävä heti kotiin vetämään käteen.
Mitä sitten jos omaa :(l): helposti tarjoaa. Nouseeko pisteet?
Voi kamala. Minä olen koulutukseni ja persoonani avulla hankkinut työkokemuksen ja samoilla avuilla pyöritän omaa yritystäni, jonka tuloilla olen hankkinut asuntoni ja kaiken muun mukavan, jota tarvitsen ja haluan toivomani kaltaiseen elämiseen. Seuraa on aina ollut sekä miehistä että naisista. Ei tässä ole koskaan ulkonäön perään huudeltu, ei huudella vieläkään, vaikka olen yli viisikymppinen.
Minussa on tietysti se hirmuinen vika, että viis veisaan reilun 99,99 prosentin mielipiteistä eivätkä palstalle kirjoittelevien nuorukaisten panoasiat liikauta minua millään tavalla. :)
Naisilla on vain heidän kehonsa, ai kenen keho? Aika makaaberia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos omaa :(l): helposti tarjoaa. Nouseeko pisteet?
Totta kai miehet tykkää jos helpolla levittää jalkansa. Ei siitä haittaa ole. Päinvastoin. 😝
Nuoressa naisessa on vielä joku järki, vanhalla ei mitään funktiota.
Vierailija kirjoitti:
Nuoressa naisessa on vielä joku järki, vanhalla ei mitään funktiota.
Sinäkö otat ovenpielistä kiinni nähtyäsi naispuolisen lääkärin, säntäät hissin ovea kohti ja kiljut, että en panis en panis? Ja äidillesi paiskaat oven naamalle sillä perusteella, ettei hän kelpaisi pantavaksesi?
Pärjäävinä poliitikkoina on kyllä nähty vähemmänkin kauniita naisia. Edullisesta ulkonäöstä voi johonkin rajaan asti olla hyövyä, mutta kyllä työllä ja ällillä voi ulkonäön puutteita paikata. Liian nätti ei saa myöskään olla, sillä se syö uskottavuutta.
Miehillä ei ole mitään.
Vain huonot tavat ja itsetunto-ongelmat.
Surullista.
Rumat ja läskit naiset sitten vaan saunan taa? Vain 10% naisista on kauniita tai nättejä, 20% on jopa rumia, loput tavallisia pallinaamoja. Sama juttu tietysti miehillä, mutta silti lähes kaikki menee parisuhteeseen ennemnmin tai myöhemmin elämänsä aikana, miten ihmeessä se on mahdollista?
Paitsi niillä, jotka ovat syntyneet kultalusikka suussa. Heillä on lisäksi kultalusikkansa. On totta ja tutkittukin, että jo hyvin pieniä lapsia viehättää kauniit kasvot. Yläasteella luokan suosituin tyttö on yleensä myös luokan kaunein tyttö. Tosin jos ei ole mikään erityinen kaunotar, mutta vanhemmilla on ihan vidusti pätäkkää, niin nämäkin tytöt näyttävät kuuluvan luokan suosituimpiin. Kun teinivuodet on ohi, suuri osa näistä kauniistakin aikuistuu eikä huomion keskipisteenä oleminen ja mahdollisimman suuri kaveripiiri olekaan enää maailman tärkein asia. Jotkut eivät kuitenkaan aikuistu ja he ovatkin seuraavat vuosikymmenet plastiikkakirurgien unelma-asiakkaita.