Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haukkuvat miehiä joita eivät saa

Vierailija
30.12.2015 |

Kun nainen ei saa miestä, niin viha herää. Oletteko nähneet muuta syytä naisen vihata miestä?

Minä en

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko ap jo lääkkeensä, koska yksinpuhelu loppui?

Vierailija
62/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa asiallisesti. Tällaisia kommentteja olen kuullut koko ikäni. Tiedän, että minulla on vaivoja ja esim. ADHD sekä Autismia. Oikeuttaako se vittuiluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi nyt kanat ovat olleet tunnin uunissa ja vielä punertavat. Äiti sanoo, että silloin ne eivät ole vielä valmitta, ovatko siis?

Vierailija
64/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hauskintahan on se kun baarissa haukutaan juuri ne valioyksilöt jotka eivät ole vonkaamassa juuri siltä naiselta :D Kukaan mitään wanhoja ukkoja hauku...

Heh.. kerran yksi rupsahtanut kotka tuli tilittämään, kun ei saanut kaveriani. Ihan komea salilla käyvä mies. Mies oli täyspaska, kun jutteli kahden muun hyväkeuhkoisen naisen kanssa.

Kuuntelin tilitystä 5 minuuttia ja kerroin, että minä muuten olen ihan yhtä paska mies. Otan parhaimmat naiset jota saan, ja sinä et kuulu siihen joukkoon ;)

Ja sit sä heräsit?

Vierailija
65/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hauskintahan on se kun baarissa haukutaan juuri ne valioyksilöt jotka eivät ole vonkaamassa juuri siltä naiselta :D Kukaan mitään wanhoja ukkoja hauku...

Heh.. kerran yksi rupsahtanut kotka tuli tilittämään, kun ei saanut kaveriani. Ihan komea salilla käyvä mies. Mies oli täyspaska, kun jutteli kahden muun hyväkeuhkoisen naisen kanssa.

Kuuntelin tilitystä 5 minuuttia ja kerroin, että minä muuten olen ihan yhtä paska mies. Otan parhaimmat naiset jota saan, ja sinä et kuulu siihen joukkoon ;)

Ja sit sä heräsit?

Ehei, kyllä tämä unelma jatkuu edelleen.

Vierailija
66/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa asiallisesti. Tällaisia kommentteja olen kuullut koko ikäni. Tiedän, että minulla on vaivoja ja esim. ADHD sekä Autismia. Oikeuttaako se vittuiluun?

Marttyyri ja naisvihaaja.

Vierailija
67/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit sä heräsit?

Ohis, siis puhui kaveristaan? Oletan? Heh.. sivusta ..

Vierailija
68/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, koirassakin on vikaa. 2 Häviäjää on täällä ketjussa. Empä viitsi sanoa enempää, mutta ette te kovin toivottuja ole mihinkään ketjuun.

aloittaja

Vierailija
69/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit sä heräsit?

Ehei, kyllä tämä unelma jatkuu edelleen.

Ai sulla on UNELMA?

Vierailija
70/70 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain juuri sen miehen kenet halusinkin, enkä muita halua, joten siitä syystä en ketään hauku tai vihaa.

Kahta miestä kuitenkin vihaan sydämeni pohjasta, ja molempien kohdalla syy on se, että nämä kaksi tuhosivat minulle tärkeiden ihmisten elämän ja mielenterveyden pahoinpitelemällä, uhkailemalla ja kiristämällä näitä läheisiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän