Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolitaanko ex-alkoholistia Alkon kassalle töihin? (näkyy naamasta)

Vierailija
30.12.2015 |

En ole saanut kahteen vuoteen töitä, 155 hakemusta. Nyt olisi paikka Alkon kassalle vapaana, kannattaako minun edes hakea? Olisi vielä pyörämatkan päässä. Kokemusta 12 vuotta kaupan kassalta. Kavahtaako haastattelija heti naamaani? Olemukseni on siisti, mutta naamasta kyllä huomaa että sitä viinaa on otettu. Niitä mieltä, kannattaako minun edes hakea? Olen ollut kahdeksan vuotta raitis.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö fysiikkasi raskasta työtä? Kassatyö on vain pieni osa. Pystytkö maistamaan ja sylkemään tuotteita koulutuksissa, joita on usein? Pystytkö keskustelemaan ruoan ja juoman yhdistämisestä ja mauista asiakkaan kanssa?

Vierailija
22/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae toki Alkon kassalle ne on niitä  töitä jossa mahtava palkka eikä mitään koulutusvaatimuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kestän ihan fyysistä työtä, ei ole sairauksia. Maksa-arvot normaalit. 

Alkoholi ei herätä minussa enää minkäänlaista reaktiota, sen kummempaa kuin leipäpussikaan. Maistelut uskon kestäväni. Pystyn keskustelemaan alkoholista normaalisti, kuitenkin kahdeksan vuotta raitista elämää takana. Saunan jälkeen juon joskus alkoholitonta siideriä koska pidän mausta (niin hullulta kuin se kuulostaakin :D)

13, aina mukava tuottaa toisille iloa :)

Ap

Vierailija
24/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kestän ihan fyysistä työtä, ei ole sairauksia. Maksa-arvot normaalit. 

Alkoholi ei herätä minussa enää minkäänlaista reaktiota, sen kummempaa kuin leipäpussikaan. Maistelut uskon kestäväni. Pystyn keskustelemaan alkoholista normaalisti, kuitenkin kahdeksan vuotta raitista elämää takana. Saunan jälkeen juon joskus alkoholitonta siideriä koska pidän mausta (niin hullulta kuin se kuulostaakin :D)

13, aina mukava tuottaa toisille iloa :)

Ap

Sinuna en kuitenkaan alkaisi maistelemaan, ehkä haistaminen riittää? Tai joku muu työ? Liian monta tapausta tiedän joissa korkki on narahtanut yli kymmenenkin vuoden jälkeen mitättömästä. Uudelleen raitistuminen on noissa tapauksissa ollut todella raskasta.

Vierailija
25/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ehdoton meriitti. Kaltaisillesi myyt. Toivon, että saat työpaikan! :)

Vierailija
26/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-alkoholisti? Alkoholisti ei ole koskaan ex. Raitis alkoholisti voi olla.

Onnea juomattomuudesta

Niin. Jos pilkkua viilataan niin asia on juuri näin. Alkoholismi on parantumaton sairaus joka johtaa ennenaikaiseen kuolemaan ja ex-alkoholisti ei ole töissä Alkossa tai missään muuallakaan vaan hän on vainaa. Moni kuitenkin pitää alkoholisti- sanaa synonyyminä juopolle mitä se ei ole, ja olen kuullut jopa ammatti-ihmisen sekoittavan nämä kaksi käsitettä.

Itse muuten pidän alkoholisti- sanaa jotenkin kankeana ja jopa hölmönä. Kuka keksisi lyhyemmän ja silti ymmärrettävän ilmaisun tälle sairaudelle, ilmaisun joka kuitenkaan ei halventaisi alkoholismiin sairastunutta.

Alkoholismi on vapaaehtoinen valinta, ei sairaus.

Vierailija
27/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin nähdä eilen naisalkoholistin. En melkein uskonut silmiäni. Oli ilmeisesti jouluna jounut. Pukeutunut normaalisti normaaleissa ympyröissä. Kauhea näky. En ole koskaan nähnyt sellaista.

Vierailija
28/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä palkka pulloina.

Vierailija
29/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu juttu, että ihminen joka näyttää alkoholia paljon käyttävältä (taisi olla kyse rosacea/ruusufinni) ei saa läheskään niin helposti töitä kun muut. Eli ulkonäkö jos ei ole ollut sinulle este, ole iloinen. Toinen juttu tietysti se, onko paikka sopiva alko-taustaa omaavalle.

Vierailija
30/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ihmiset jotka väittää että Alkon kassat muka olisi raittiita. Kyllä minun Alkon myyjä suosittelee viinejä ihan omasta kokemuksestaan, ja minulla on kaveri joka on Alkossa töissä ja harrastaa oluita ja juo paljon erilaisia sellaisia baareissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi