Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisten markkina-arvo jakautuu?

Vierailija
30.12.2015 |

Miesten markkina-arvossa on selvä jakauma, koska länsimaissa 20% miehistä panee 80% naisia. Miehistä 20% on YTMEJÄ ja loput keskitasoisia tai alemman tason miehiä.

Entäs naisten taso?

17-21 vuotiaat normaalit ja kauniit naiset kuuluvat naisten parhaaseen top 20% (YTN). 25-35 vuotiaat normaalit ja kauniit naiset keskitasoisiin (50%) (KTN) Ja sitten rumat ja ylipainoiset/yksinhuoltajat ovat alemman tason naisia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan luulin että koskee millaisella naisella on eniten vientiä eli kenen kanssa haluttaisiin vakavaan suhteeseen. Eli seksin määrä ja naisen markkina-arvo ovat korrelaatiossa keskenään? En usko miehet panevat kaikkea mikä liikkuu joten siihen ei ulkonäkö vaikuta!

Vierailija
22/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on minun markkina-arvo? Olen nainen ja harrastanut seksiä ainoastaan aviomieheni kanssa. Olen 33v ja olen ollut aviomieheni kanssa 14 vuotta. Olen kaunis, hoikka, uskollinen ja kaikki jotka eivät tiedä luulevat minua ulkonäön perusteella 20 vuotiaaksi.

Entä mikä on mieheni markkina-arvo? Myöskään hän ei ole harrastanut seksiä muiden naisten kanssa. On luotettava ja uskollinen kumppani, joka pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.

Siitäkö se markkina-arvo mitataan että mitä useamman kanssa on seksiä harrastanut niin sitä korkeampi arvo? =)

Kuvaa näkemättä olet max. 7, koska olet jo varsin iäkäs ja siksi nuoruuden kauneutesi menettänyt, vaikka olisit hyvin säilynytkin. Jos sinulla on lapsia, se luonnollisesti laskee markkina-arvoasi. Ai niin, ja jos olet tatuoitu sekin on miinus.

Ison plussan saat siitä jos olet vain aviomiehesi käyttämä.

Kun ei tiedä miehesi varallisuutta ja statusta, hänen markkina-arvostaan on paha sanoa mitään.

Siitäkö se markkina-arvo mitataan että mitä useamman kanssa on seksiä harrastanut niin sitä korkeampi arvo? - Miehillä se menee juuri näin. Tai ei sitä seksiä ole pakko harrastaa, vaan että olisi mahdollisuus siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on minun markkina-arvo? Olen nainen ja harrastanut seksiä ainoastaan aviomieheni kanssa. Olen 33v ja olen ollut aviomieheni kanssa 14 vuotta. Olen kaunis, hoikka, uskollinen ja kaikki jotka eivät tiedä luulevat minua ulkonäön perusteella 20 vuotiaaksi.

Entä mikä on mieheni markkina-arvo? Myöskään hän ei ole harrastanut seksiä muiden naisten kanssa. On luotettava ja uskollinen kumppani, joka pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.

Siitäkö se markkina-arvo mitataan että mitä useamman kanssa on seksiä harrastanut niin sitä korkeampi arvo? =)

Kuvaa näkemättä olet max. 7, koska olet jo varsin iäkäs ja siksi nuoruuden kauneutesi menettänyt, vaikka olisit hyvin säilynytkin. Jos sinulla on lapsia, se luonnollisesti laskee markkina-arvoasi. Ai niin, ja jos olet tatuoitu sekin on miinus.

Kun ei tiedä miehesi varallisuutta ja statusta, hänen markkina-arvostaan on paha sanoa mitään.

Siitäkö se markkina-arvo mitataan että mitä useamman kanssa on seksiä harrastanut niin sitä korkeampi arvo? - Miehillä se menee juuri näin. Tai ei sitä seksiä ole pakko harrastaa, vaan että olisi mahdollisuus siihen.

Ei ole lapsia eikä tatuointeja. Mies on omalla alallaan paras Suomessa mutta vain normaalituuloinen (n. 3000e/kk). Itse olen miestäni huomattavasti varakkaampi, mutta se ei haittaa meistä kumpaakaan ja kumpikin käyttää vain omia rahojaan eikä eletä toisen siivellä.

Vierailija
24/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia eikä tatuointeja. Mies on omalla alallaan paras Suomessa mutta vain normaalituuloinen (n. 3000e/kk). Itse olen miestäni huomattavasti varakkaampi, mutta se ei haittaa meistä kumpaakaan ja kumpikin käyttää vain omia rahojaan eikä eletä toisen siivellä.

Miehesi on keskitason mies. Suhteenne ei tule kestämään.

Vierailija
25/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v (...) kaikki jotka eivät tiedä luulevat minua ulkonäön perusteella 20 vuotiaaksi

Eivät luule. :)

Vierailija
26/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on keskitason mies. Suhteenne ei tule kestämään.

Tässähän nainen on perinteisessä jo väljähtyneen ensimmäisen suhteen ajatusmallissa, jossa miehen ritarillisuus ja huolehtivaisuus on kaikki kaikessa - uskotellaan itselle, että tämä on hyvä suhde ja nämä ovat tärkeimpiä asioita. Vielä tulee aika, jolloin hän "ei enää tunne itseään naiseksi", mikä käytännössä tarkoittaa tarvetta olla jonkin aikaa naaraan asemassa ts. miehen vietävänä ja alistettuna. Seuraa petoksia, ero, lyhytsuhteita ja ehkä sitten se loppuelämän kestävä suhde.

Vierailija
27/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässähän nainen on perinteisessä jo väljähtyneen ensimmäisen suhteen ajatusmallissa, jossa miehen ritarillisuus ja huolehtivaisuus on kaikki kaikessa - uskotellaan itselle, että tämä on hyvä suhde ja nämä ovat tärkeimpiä asioita. Vielä tulee aika, jolloin hän "ei enää tunne itseään naiseksi", mikä käytännössä tarkoittaa tarvetta olla jonkin aikaa naaraan asemassa ts. miehen vietävänä ja alistettuna. Seuraa petoksia, ero, lyhytsuhteita ja ehkä sitten se loppuelämän kestävä suhde.[/quote]

Hyvin vaikea edes kuvitella että kävisi noin. Mitä sellaista jollain muulla miehellä olisi minulle tarjottavaa jota ei omalla miehelläni ole että "tuntisin itseni enemmän naiseksi"?  Ajatteletko että mieheni pitäisi olla minua varakkaampi jotta voisin tuntea itseni naiseksi?  Miksi miehen pitäisi alistaa minua jotta voisin tuntea itseni naiseksi? Vai mistä kiikastaa?

En tarvitse varakkaampaa miestä, enkä etsi elättäjää itselleni niin kuin jotkut bimbot. En myöskään halua väkivaltaista parisuhdetta saadakseni jännitystä elämään. Jännitystä saan ihan tarpeeksi treenaamalla erästä kamppailulajia ja siinä saan ihan tarpeeksi turpiini, ei tarvitse kotona enää saada.