Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko aloittaneet jo tipattoman?

Vierailija
30.12.2015 |

Itse aloitin 26.12. eli joulupyhien jälkeen. Samalla laihdutuksen. Joo on niin kliseistä, niin kliseistä, mutta mua inspiroi uusi alku elämäntavoille uuden vuoden alusta. Olen tipattomalla ainakin tammi- ja helmikuun, että pääsen hyvään alkuun laihiksen kanssa.

Muitakin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla tipattomalla koska otan hyvin alkoholia ja sekin viiniä ruoan kanssa joskus. Eli ehkä pari kolme pulloa vuodessa.

Vierailija
2/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut ja jos hyvin käy niin menee tammikuun lisäksi ensi vuoden muutkin kuukaudet tipattomana. Tuli mokailtua raskaasti tuossa muutama viikko sitten kännissä.

Ei ole viina sen arvoista. Toivottavasti vaan kestän tuon häpeän selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suunnilleen 40 vuotta tipattomalla, elikä tuo sinun tammi- helmikuu on ihan hyvä alku. ;D

Vierailija
4/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokuuri alkaa tammikuun puolella mutta en tiedä alanko millekään tipattomalle?

Vierailija
5/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut suunnilleen 40 vuotta tipattomalla, elikä tuo sinun tammi- helmikuu on ihan hyvä alku. ;D

Olin mä tipattomalla tänä vuonnakin 4 kk, joten kokemusta asiasta on, kesäkuusta lokakuun puolen välin tienoille. AP

Vierailija
6/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 6v mulla tipatonta takana eikä ole tarkoitus rikkoa. Mutta laihdutuskuuri alkaa 2.1 :)

Vierailija
7/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittanut ja jos hyvin käy niin menee tammikuun lisäksi ensi vuoden muutkin kuukaudet tipattomana. Tuli mokailtua raskaasti tuossa muutama viikko sitten kännissä.

Ei ole viina sen arvoista. Toivottavasti vaan kestän tuon häpeän selvinpäin.

Kyllä sä kestät! Hengessä mukana!

Vierailija
8/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo aloittanut. Suurin piirtein 61 vuotta sitten, ja oikein hyvin on mennyt.

Vierailija
9/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sitä oikeastaan lopettaa kokonaan juomisen. Harkitsen sitäkin vaihtoehtoa. Tupakoinnista luovuin 12 vuotta sitten. Ehkä nyt olisi alkon vuoro. Sitä mietin tammi- ja helmikuun. Hyvä viini maistuu, kuohuviinille ei osaa sanoa ei. Mutta jospa yrittäisi luopua siitäkin. Maistuihan se tupakkakin aikoinaan vaikka kuinka ja silti lopetin. AP

Vierailija
10/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei jää pullon pohjalle tipan tippaa.

Vierailija
11/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton on suurkulutajien juttu. Jos juot maltillisesti niin ei tarvetta tipattomaan.

Vierailija
12/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä meille kaikille!!

Vierailija
13/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi sitä oikeastaan lopettaa kokonaan juomisen. Harkitsen sitäkin vaihtoehtoa. Tupakoinnista luovuin 12 vuotta sitten. Ehkä nyt olisi alkon vuoro. Sitä mietin tammi- ja helmikuun. Hyvä viini maistuu, kuohuviinille ei osaa sanoa ei. Mutta jospa yrittäisi luopua siitäkin. Maistuihan se tupakkakin aikoinaan vaikka kuinka ja silti lopetin. AP

Miksi pitäisi lopettaa hyvän viinin juominen? Terveellistäkin se on.

Vierailija
14/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipaton on suurkulutajien juttu.

Eikö heillä ole silti oikeus tipattomaan?

Vierailija
15/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä, mutta ehkä huomenna pakko lopettaa ryyppääminen. Syy ei tosin ole mikään tipaton, vaan on paljon töitä edessäpäin.

Vierailija
16/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin tipattoman noin 10 vuotta sitten. Sen jälkeen olen erittäin harvoin käyttänyt alkoholia.

Vierailija
17/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tipaton on todella hyvä keksintö pistää poikki pikkujouluista alkanut joulukauden maistelu. Ei tarvitse olla mikään suurkuluttaja ollakseen tipattomalla.

Vierailija
18/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipattomat tammikuut on ihan WT hommaa. Sitä harrastaa vain ne joille alkoholi on ongelma. Tavallisesti nämä samat tyypit sitten juhlivat helmikuussa tavallista innokkaammin, koska onhan se sitten ansaittu kun on kokonainen kuukausi osattu olla ilman alkoholia. Vetäisivät nyt vähintään koko alkavan vuoden tipattomana, jos kerran haluaa tuollaiseen ryhtyä.

Kun tulisi vielä tupaikoijille jokin "savuton syyskuu", tai muu vastaava. Mielellään vaikka savuton vuosisata.

Vierailija
19/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tipaton on todella hyvä keksintö pistää poikki pikkujouluista alkanut joulukauden maistelu. Ei tarvitse olla mikään suurkuluttaja ollakseen tipattomalla.

Aivan. Tipaton on hyvä pysähdys miettimään omaa alkoholinkäyttöään. Sitä voi jatkaa ja pitää vaikka se 100 alkoholitonta päivää.

Vierailija
20/25 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton vuosi olisi ihan mielenkiintoinen kokeilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi