Oletteko aloittaneet jo tipattoman?
Itse aloitin 26.12. eli joulupyhien jälkeen. Samalla laihdutuksen. Joo on niin kliseistä, niin kliseistä, mutta mua inspiroi uusi alku elämäntavoille uuden vuoden alusta. Olen tipattomalla ainakin tammi- ja helmikuun, että pääsen hyvään alkuun laihiksen kanssa.
Muitakin?
Kommentit (25)
Jos aloittaa laidutuksen, niin onhan se tipaton kyllä ihan perusedellytys siihen saakka, kunnes pääsee tavoitteeseensa ja jos siinä tavoitepainossa haluaa myös pysyä, niin paras jatkaa tipattomalla linjalla vaan. Ei kai kukaan PT sano muuta kuin että alkoholi kokonaan pois, koska se sekoittaa laihdutuksen pysyvästi.
Omena päivässä pitää lekurin loitolla, mutta pullo viinaa päivässä pitää kenet vaan loitolla..
Vierailija kirjoitti:
Omena päivässä pitää lekurin loitolla, mutta pullo viinaa päivässä pitää kenet vaan loitolla..
Pullo viinaa päivässä no just. Emme elä 70-lukua. Juomatavat ovat muuttuneet ja vahva humalahakuinen juominen harvinaisempaa, mutta nyt useampi juo tissutellen. Tipaton on ihan hyvä juttu.
Minusta tällaiset rituaalit on ihan hyviä juttuja. Joulunalusaikaan kuuluu pikkujoulut, jouluvalmistelut, glögit, kostea juhlinta. Tammikuussa sitten aloitetaan se uusi elämä tipattomalla, herkuttomalla linjalla ja laihdutetaan ja kuntoillaan. Tykkään tällaisesta, että pitää välillä kiristää vyötä ja harjoittaa itsekuria. Pidän tosin pidemmän juomattoman jakson kuin vain tammikuun. Mutta on se tammikuukin ihan hyvä, jos joku sellaiselle ryhtyy!
Työ on kyllä huono tekosyy olla dokaamatta. Venäjällä työpäivä aloitetaan avaamalla vodkapullo.