Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko viimeisenä käyttöpäivänä pakastettu jauheliha säilyy pakkasessa?

Vierailija
29.12.2015 |

Eli jos ostaa aletarrallista jauhelihaa(viimeinen käyttöpäivänä sinä päivänä tai seuraavana) ja laittaa pakkaseen, niin kuinka pian se pitää syödä sieltä pakkasesta ennen kuin se on pilalla? Ei varmaan säily yhtä kauan kuin tuore jauheliha säilyisi pakastettuna?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaisin punalaputettua, valmistaisin siitä heti ruokaa. En osta muutenkaan pakestettacaksi ruokaa tai laita kerralla enempää ruokaa kuin syödään.

No se on sinun asiasi,minä kyllä käytän pakastinta.

Vierailija
22/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaisin myös heti. En osta punalaputettua jauhelihaa, avatessa on jo huonon hajuista. Pakastimeen vain paistettua jauhelihaa, kesto n. 3kk. Olen kyllä ehkä liiankin varovainen, mutta täten välttynyt ruokamyrkytykseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistaisin myös heti. En osta punalaputettua jauhelihaa, avatessa on jo huonon hajuista. Pakastimeen vain paistettua jauhelihaa, kesto n. 3kk. Olen kyllä ehkä liiankin varovainen, mutta täten välttynyt ruokamyrkytykseltä.

Ruokamyrkytykseltä,otappa selvää mitä tarkoittaa kylmäketju ja ruuan lämmittäminen tiettyihin astemääriin,että välttyy ylimääräisiltä pelkotiloilta.

Vierailija
24/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaisin punalaputettua, valmistaisin siitä heti ruokaa. En osta muutenkaan pakestettacaksi ruokaa tai laita kerralla enempää ruokaa kuin syödään.

No se on sinun asiasi,minä kyllä käytän pakastinta.

Ehkä sitten, jos lähikauppa (n. 500m) ei olisi 24/7 auki, voisi harkita, ettei käy joka päivä kaupassa ostamassa tuoreita raaka-aineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän