Tapasin kumppanini perheen ja sukulaiset jouluna ja järkytyin heidän rumuudestaan
sekä ulkoisesta että sisäisestä. Nyt pelkään jo että lapsistammekin voisi tulla tuollaisia. Voikohan kasvuympäristöllä vaikuttaa ratkaisevasti lopputulokseen?
Kommentit (25)
Kusipää, toivottavasti kumppanisi jättää tuollaisen aivokääpiön mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Kusipää, toivottavasti kumppanisi jättää tuollaisen aivokääpiön mahdollisimman pian.
Kaunista, niin kaunista, puhetta...
Ruma voi kohentaa ulkonäköään, mutta idiotismille on vaikea tehdä mitään. Sori vaan, ap. Älä tee lapsia.
Kasvuympäristöllä on vaikutusta sekä sisäiseen että ulkoiseen kauneuteen, mutta mitä tekemistä sinun lastesi kasvuympäristöllä on tekemistä kumppanin suvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ruma voi kohentaa ulkonäköään, mutta idiotismille on vaikea tehdä mitään. Sori vaan, ap. Älä tee lapsia.
Tuossa lukee myös maininta rumasta sisäisesti
Ei sulla mitään kumppania ole ja eläimetkin pelkää sun ulkonäköä.
Ilmeisesti siitä sun miehestä on kuitenkin kasvanut ihan kiva ja järkevä ihminen, kun kerran hänen kanssaan seurustelet?
Vierailija kirjoitti:
Kasvuympäristöllä on vaikutusta sekä sisäiseen että ulkoiseen kauneuteen, mutta mitä tekemistä sinun lastesi kasvuympäristöllä on tekemistä kumppanin suvun kanssa.
Ei onneksi juuri mitään, paitsi kumppanilta tulevat geenit arveluttaa.
Mun mies on ruma, mutta ihana. Lapsia emme tee, koska mulla jo liikaa ikää. Hän voi toki löytää nuoremman ja tehdä sen kanssa. On mua kuitenkin lähes 8v nuorempi.
Heidikö se sielä kirjoittelee?
:D
Miksi koskaan lähdetä siitä että ap voisi olla oikeassa, kumppaninsa sukulaiset voivat olla rumia ja ilkeitä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin kuitenkin kasvuympäristön vaikuttavuudesta, ei geeneistä. Toki suosittelen jättämään lapset tekemättä koska myös älykkyys periytyy niin kasvuympäristön kuin geenienkin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin kuitenkin kasvuympäristön vaikuttavuudesta, ei geeneistä. Toki suosittelen jättämään lapset tekemättä koska myös älykkyys periytyy niin kasvuympäristön kuin geenienkin kautta.
Niin voiko vaikuttaa ratkaisevasti vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voiko vaikuttaa ratkaisevasti vai ei?
Vaikutus voi kyllä olla ratkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koskaan lähdetä siitä että ap voisi olla oikeassa, kumppaninsa sukulaiset voivat olla rumia ja ilkeitä, eikö?
Koska minä en ole tän 39v aikana nähnyt rumaa ihmistä. Persoonallisia kyllä, mutta en rumia!
Muistan kun näin veljeni tyttöystävän vanhemmat. Äiti näytti apinalta ja isä kuivatulta näädältä. Ne potkas vuoronperään toisensa penkiltä alas. Kunnes sit kumpikin sammu pöydän alle. Ihan kauniita ja fiksuja tuli veljenlapsista. Ei ne usein mummulassa vieraillut:)
No on olemassa rumia ihmisiä, ilkeitä sukuja ja joskus ne kaikki on samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minä en ole tän 39v aikana nähnyt rumaa ihmistä. Persoonallisia kyllä, mutta en rumia!
Olet ilmeisesti sokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti sokea?
En. En vaan pidä siitä että ihmisiä lokeroidaan! Itse pidän " rumana" meikattuja, tekoripsillä/ kynsillä varustettuja silikoonitissejä, jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella.
Ja he varmaan sun 😂😂😂😂 Voi luoja et voi ihmisellä olla ongelmat!